ŠTO SE DOGODILO S OBRAZOVANJEM (CROSBI ID 71814)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šundalić, Antun
hrvatski
ŠTO SE DOGODILO S OBRAZOVANJEM
Globalizacija je približila kulture i narode primarno tehnologijom. Od velike pomoći u korištenju tehnologije je stručnost koja se postiže obrazovanjem. Stoga je ujednačavanje obrazovanja globalno nametnuto različitim društvima i kulturama svijeta. Time se potvrđuje važnost obrazovanja za društveni razvoj. Dostupnost obrazovanja širokim slojevima društva važna je zadaća ovih promjena. Obrazovanjem se, nadalje, potiče socijalna mobilnost i otvaraju mogućnosti pojedincima da promijene svoj socijalni status. Sve su ove pojavnosti vezane uz obrazovanje već dugo prisutne i oko njih postoji socijalni konsenzus. On se, pak, često ne postiže kada se postavi pitanje o naravi promjena u obrazovanju, posebice kada je riječ o sadržaju obrazovanja i načinu njegova organiziranja. Ovim se pitanjima članak bavi kroz problematiziranje važnosti sokratske pedagogije, usmjerenosti obrazovnih reformi prema ekonomskim kriterijima, nehumanosti funkcionalnog obrazovanja i slično. U okviru ovih tema analiziraju se i ciljevi Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (2014.) kojima se usmjerava reforma obrazovanja u Hrvatskoj.
ekonomski interesi, funkcionalno obrazovanje, globalizacija, kompetencije, sokratska pedagogija
nije evidentirano
engleski
WHAT HAPPENED TO EDUCATION
nije evidentirano
economic interests, functional education, globalization, competence, Socratic pedagogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
393-404.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik Šime Pilića
Bandalović, Gorana ; Bošković, Ivan ; Buzov, Ivanka
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2021.
978-953-352-070-4