Teorija indiferencije (CROSBI ID 446639)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Višnjić, Dunja
Vuković, Ksenija
hrvatski
Teorija indiferencije
Teorija indiferencije temeljni je koncept izučavanja ponašanja potrošača koji polazi od pretpostavke da je potrošač indiferentan u izboru kombinacije dobara, ako mu svaka od njih donosi isto zadovoljstvo. Nastavno, u svojem ponašanju kupac nastoji maksimizirati svoje zadovoljstvo. U radu su teorijski elaborirane pretpostavke teorije, koncept potrošačeve ravnoteže kroz prizmu iste, odnosno krivulja indiferencije i budžetskih ograničenja, te se navode primjeri empirijskih istraživanja ponašanja potrošača. Pored navedenog, smisao i svrha ovog rada jest u razmatranju elemenata koji utječu na potrošačev odabir, a s obzirom na to da je upravo potrošač od krucijalne važnosti za prosperitet svakog poslovnog subjekta, te u analizi rezultata empirijskih istraživanja ponašanja potrošača u odabranim djelatnostima. Za potrebe izrade završnog rada koristi se znanstvena i stručna literatura područja.
teorija indiferencije, pretpostavke, potrošačeva ravnoteža, izvođenje krivulje potražnje
nije evidentirano
engleski
Indifference-curve theory
nije evidentirano
indifference-curve theory, assumptions, consumer's equilibrium, derivation of the demand curve
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
17.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin