Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije: primjer destinacija Kvarner (CROSBI ID 303945)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Alkier, Romina ; Perić, Goran Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije: primjer destinacija Kvarner // Bizinfo, 12 (2022), 2; 215-229. doi: 10.5937/bizinfo2102215A

Podaci o odgovornosti

Alkier, Romina ; Perić, Goran

hrvatski

Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije: primjer destinacija Kvarner

Rad sintetizira dosadašnja istraživanja i rezultate provedenog istraživanja na konkretnom primjeru –turističkoj destinaciji Kvarnera. Društvene mreže su postale važan alat u izgradnji imidža turističke destinacije i prepoznatljivosti na turističkom tržištu. Stvaranjem zanimljivih sadržaja na društvenim mrežama može se utjecati na privlačenje potencijalnih turista u destinaciju, kao i dijeljenjem sadržaja i vizualnih materijala korisnika društvenih mreža koji su već posjetili destinaciju. Stoga se u radu propituje u kojoj mjeri posjetitelji turističke destinacije Kvarnera koriste društvene mreže kao izvor informacija i koliko one utječu na odabir turističke destinacije Kvarnera kao njihove odredišne destinacije. Rezultati istraživanja pokazuju da društvene mreže značajno utječu na odluku turista o odabiru turističke destinacije Kvarnera kao destinacije odmora, ali u manjoj mjeri nego na odluke turista koji posjećuju druge primorske regionalne destinacije. Stoga su potrebni dodatni napori kako bi se popularizirale stranice na Facebooku i Instagramu među potencijalnim turistima.

društveni mediji ; internetske aplikacije ; turistička destinacija Kvarner ; potencijalni turisti

nije evidentirano

engleski

The influence of social networks on the choice of tourism destination: the case of Kvarner

nije evidentirano

social media ; internet applications ; Kvarner tourist destination ; potential tourists

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2022.

215-229

objavljeno

2217-2769

2406-2324

10.5937/bizinfo2102215A

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice