Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije: primjer destinacija Kvarner (CROSBI ID 303945)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alkier, Romina ; Perić, Goran
hrvatski
Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije: primjer destinacija Kvarner
Rad sintetizira dosadašnja istraživanja i rezultate provedenog istraživanja na konkretnom primjeru –turističkoj destinaciji Kvarnera. Društvene mreže su postale važan alat u izgradnji imidža turističke destinacije i prepoznatljivosti na turističkom tržištu. Stvaranjem zanimljivih sadržaja na društvenim mrežama može se utjecati na privlačenje potencijalnih turista u destinaciju, kao i dijeljenjem sadržaja i vizualnih materijala korisnika društvenih mreža koji su već posjetili destinaciju. Stoga se u radu propituje u kojoj mjeri posjetitelji turističke destinacije Kvarnera koriste društvene mreže kao izvor informacija i koliko one utječu na odabir turističke destinacije Kvarnera kao njihove odredišne destinacije. Rezultati istraživanja pokazuju da društvene mreže značajno utječu na odluku turista o odabiru turističke destinacije Kvarnera kao destinacije odmora, ali u manjoj mjeri nego na odluke turista koji posjećuju druge primorske regionalne destinacije. Stoga su potrebni dodatni napori kako bi se popularizirale stranice na Facebooku i Instagramu među potencijalnim turistima.
društveni mediji ; internetske aplikacije ; turistička destinacija Kvarner ; potencijalni turisti
nije evidentirano
engleski
The influence of social networks on the choice of tourism destination: the case of Kvarner
nije evidentirano
social media ; internet applications ; Kvarner tourist destination ; potential tourists
nije evidentirano