Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom (CROSBI ID 446628)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Lordan Kondić
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom
Predmet magistarskog rada je proučavanje vrijednosti marke i njezina odnosa s udjelom na tržištu. Mnoga istraživanja dokazuju usku povezanosti i međusobnu ovisnost tržišnog udjela i vrijednosti marke. Postoje međutim indicije da se u Hrvatskoj javljaju neke specifičnosti na tome području. Prije svega, to se odnosi na grupe proizvoda u kojima postoji jak domaći proizvođač s dugačkom tradicijom i širokom bazom svojih lojalnih potrošača. Takvi domaći proizvođači imaju vodeću ulogu na tržištu, ali je vrijednost njihove marke manja od vrijednosti marke njihovih inozemnih konkurenata na hrvatskom tržištu
Tržišna vrijednost marke, tržišni udio
nije evidentirano
engleski
Brand Equity and its relationship with market share
nije evidentirano
Brand Equity, Market Share
nije evidentirano
Podaci o izdanju
140
10.05.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb