Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom (CROSBI ID 446628)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Lordan Kondić Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2005

Podaci o odgovornosti

Lordan Kondić

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom

Predmet magistarskog rada je proučavanje vrijednosti marke i njezina odnosa s udjelom na tržištu. Mnoga istraživanja dokazuju usku povezanosti i međusobnu ovisnost tržišnog udjela i vrijednosti marke. Postoje međutim indicije da se u Hrvatskoj javljaju neke specifičnosti na tome području. Prije svega, to se odnosi na grupe proizvoda u kojima postoji jak domaći proizvođač s dugačkom tradicijom i širokom bazom svojih lojalnih potrošača. Takvi domaći proizvođači imaju vodeću ulogu na tržištu, ali je vrijednost njihove marke manja od vrijednosti marke njihovih inozemnih konkurenata na hrvatskom tržištu

Tržišna vrijednost marke, tržišni udio

nije evidentirano

engleski

Brand Equity and its relationship with market share

nije evidentirano

Brand Equity, Market Share

nije evidentirano

Podaci o izdanju

140

10.05.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija