UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI (CROSBI ID 446622)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mičin, Dina
Guzovski, Marina
hrvatski
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI
Tema rada govori o utjecaju psiholoških procesa na proces donošenja odluke o kupnji. Za shvaćanje važnosti ponašanja potrošača ključno je pojmiti marketing i sve što on obuhvaća, kao i njegov koncept. Pri samom početku rada definiran je pojam marketinga navodeći njegovu formalnu definiciju prema Američkom marketinškom udruženju te pregled definicija gdje se marketing promatra kao koncept, znanstvena disciplina i kao proces. Budući da je tržište danas prepravljeno novim proizvodima koji niću svakodnevno, fokus je na istinskom shvaćanju ponašanja potrošača koji dovode do njihovih konačnih odluka. Razumijevanje ponašanja potrošača kao i svih čimbenika temelj je za profitabilno ekonomsko djelovanje tvrtke. Psihološki procesi su uz osobne i društvene, jedni od tri skupine čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača i njihov proces donošenja odluke o kupnji. Iako se ponašanje potrošača dijeli na tri glavna čimbenika, rad naglašava psihološku skupinu čimbenika. Rad dokazuje važnost psiholoških procesa koji se odvijaju kod potrošača prilikom donošenja odluka o kupnji.
marketing, psihološki procesi, ponašanje potrošača, odluka o kupnji
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF PSYCHOLOGICAL PROCESSES ON THE PURCHASE DECISION-MAKING PROCESS
nije evidentirano
marketing, psychological processes, consumer behavior, purchasing decisions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
12.01.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb