Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike (CROSBI ID 446617)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Igrec, Filipa
Ružica Kolar-Šuper
Ana Katalenić
hrvatski
Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike
Mjerenje je proces uspoređivanja neke veličine s istovrsnom veličinom koja je dogovorena jedinicom mjere. U razrednoj nastavi u Hrvatskoj mjeri se duljina, vrijeme, obujam tekućine, masa, temperatura, opseg i površina. Kako bi djeca usvojila mjerenje, potrebno ih je voditi kroz različite faze. Učenike je potrebno poticati na procjenjivanje rezultata u mjerenju. Dobra procjena ne znači nasumično pogađanje bez smisla, već se odnosi na smisleno i znanjem opravdano pogađanje. Procjenjivanje je čovjeku prirodno potrebno za snalaženje u životnim situacijama te identificiranje nelogičnosti rezultata postupka mjerenja. Procjenjivanje se istraživalo na različite načine odnosno s različitim fokusom. Postoje određene strategije koje ljudi koriste kako bi procjenjivali: primjena zamišljenih mjernih instrumenta, ponavljanje jedinica, referentne točke, prethodno znanje, raspadanje. Pregledom istraživanja o procjenjivanju i analizom nekih udžbenika koji se koriste u razrednoj nastavi matematike, može se zaključiti kako su kompetencije procjenjivanja slabe i zadaci procjenjivanja vrlo rijetko zastupljeni u udžbenicima.
mjerenje ; procjenjivanje ; razredna nastava
nije evidentirano
engleski
Estimation in the domain of Measurement in the primary mathematics education
nije evidentirano
measurement ; estimation ; primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
21.10.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek