Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike (CROSBI ID 446617)

Ocjenski rad | diplomski rad

Igrec, Filipa Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike / Ružica Kolar-Šuper (mentor); Ana Katalenić (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Igrec, Filipa

Ružica Kolar-Šuper

Ana Katalenić

hrvatski

Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike

Mjerenje je proces uspoređivanja neke veličine s istovrsnom veličinom koja je dogovorena jedinicom mjere. U razrednoj nastavi u Hrvatskoj mjeri se duljina, vrijeme, obujam tekućine, masa, temperatura, opseg i površina. Kako bi djeca usvojila mjerenje, potrebno ih je voditi kroz različite faze. Učenike je potrebno poticati na procjenjivanje rezultata u mjerenju. Dobra procjena ne znači nasumično pogađanje bez smisla, već se odnosi na smisleno i znanjem opravdano pogađanje. Procjenjivanje je čovjeku prirodno potrebno za snalaženje u životnim situacijama te identificiranje nelogičnosti rezultata postupka mjerenja. Procjenjivanje se istraživalo na različite načine odnosno s različitim fokusom. Postoje određene strategije koje ljudi koriste kako bi procjenjivali: primjena zamišljenih mjernih instrumenta, ponavljanje jedinica, referentne točke, prethodno znanje, raspadanje. Pregledom istraživanja o procjenjivanju i analizom nekih udžbenika koji se koriste u razrednoj nastavi matematike, može se zaključiti kako su kompetencije procjenjivanja slabe i zadaci procjenjivanja vrlo rijetko zastupljeni u udžbenicima.

mjerenje ; procjenjivanje ; razredna nastava

nije evidentirano

engleski

Estimation in the domain of Measurement in the primary mathematics education

nije evidentirano

measurement ; estimation ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

21.10.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti