Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinški aspekti korištenja suvremenih internetskih aplikacija u akademskoj zajednici (CROSBI ID 446609)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Budić, Hrvoje Marketinški aspekti korištenja suvremenih internetskih aplikacija u akademskoj zajednici / Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2021

Podaci o odgovornosti

Budić, Hrvoje

Ružić, Drago

hrvatski

Marketinški aspekti korištenja suvremenih internetskih aplikacija u akademskoj zajednici

Ova doktorska disertacija se odnosi na istraživanje upravljanja znanjem u svrhu stvaranja marketinških prednosti visokoobrazovnih institucija, te u tome smislu privlačenja većeg broja studenata, te upravljanje njima na adekvatan način kako bi se povećalo njihovo opće zadovoljstvo elementima nastavnog procesa i programa. U uvodnom dijelu rada određeni su predmet, ciljevi, metodologija i hipoteze istraživanja. Također, prikazan je i očekivani znanstveni doprinos u teoriji i praksi, te eventualna ograničenja istraživanja. Predmet istraživanja doktorske disertacije je istraživanje uloge znanja o korištenju suvremenih internetskih aplikacija i suvremenih komunikacijskih uređaja pri stvaranju konkurentskih prednosti subjekata koji djeluju u akademskoj zajednici. U tome smislu određeni su i glavni ciljevi istraživanja od kojih je ključno definirati pojam obrazovanja i njegov razvoj od klasičnog obrazovanja do obrazovanja putem informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). U tu svrhu identificiran je utjecaj tehnološkog razvoja na poslovanje u sustavu obrazovanja, kao i determinirani novi obrazovni modeli u sve progresivnijem i turbulentnijem okruženju. Pored konceptualizacije pojma obrazovanja drugi dio rada se osvrće na povijesno - društvene aspekte obrazovanja kroz prizmu različitih perspektiva obrazovanja, obrazovanja u kontekstu razvoja pojedinca i kontekstu razvoja društva. Drugi dio rada se bavi i obrazovno - odgojnim teorijama u odnosu na škole mišljenja o obrazovno - odgojnim teorijama sa naglaskom na glavne pravce i discipline u kontekstu navedenoga. Kako je odgojno - obrazovni sustav podložan promjenama naglasak je stavljen i na reformiranje odgojno - obrazovnih sustava na makrorazini, te su dane eksplikacije globalne obrazovne reforme, kao i reforme u tranzicijskim zemljama kojima pripada i Republika Hrvatska. Također, reforma ne zahtijeva promjenu obrazovanja samo u širem društvenom kontekstu, negoli unutar sebe samog, te je u tome smislu istaknuta važnost teorije kurikuluma i kurikulumskog koncepta. Treći dio rada obrađuje obilježja sustava visokog obrazovanja i znanosti u Republici Hrvatskoj sa naglaskom na reformu sustava unutar Republike Hrvatske. Kroz Strategiju razvoja obrazovanja, znanosti i tehnologije je prikazan i Strateški okvir za digitalno sazrijevanje škola i školskog sustava do 2030.g. Isto tako determinirana je i informacijska infrastruktura visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, kao i prostorni i informacijsko - komunikacijski resursi visokih učilišta. Četvrti dio rada obrađuje marketinšku koncepciju visokoobrazovnog sustava u e - okruženju sa naglaskom na glavne elemente koji su bitni za pozicioniranje institucije na tržištu kroz njihovu identifikaciju i diverzifikaciju. Također promatra i elemente marketinškog spleta u e - okruženju. Peti dio rada naglašava značaj interneta u generiranju konkurentskih prednosti u akademskoj zajednici, te predlaže konkretne obrazovne modele temeljene na informacijsko komunikacijskoj infrastrukturi. U šestom poglavlju analitički se obrađuju rezultati empirijskog istraživanja na temelju pretpostavljenih hipoteza, te se predložene hipoteze prihvaćaju, ili odbacuju. Sedmo poglavlje daje moguće prijedloge unapređenja za buduća istraživanja, eventualne ograničavajuće faktore i kritike. Zaključni dio rada predstavlja osvrt na čitavu doktorsku disertaciju, njezin teoretski i praktični dio, te daje ukupan sukus disertacije i sukus prethodno obrađenih poglavlja.

obrazovanje ; visoko obrazovanje ; informacijsko društvo ; društvo znanja ; kurikulum ; marketinška koncepcija ; marketing splet ; učenje putem interneta

nije evidentirano

engleski

Marketing aspects of using modern internet applications in the academic community

nije evidentirano

education ; higher education ; informational society ; knowledge society ; curriculum ; marketing concept ; marketing mix ; online learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

240

19.11.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti