Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize (CROSBI ID 303793)

Prilog u časopisu | stručni rad

Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 19-21

Podaci o odgovornosti

Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija

hrvatski

Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize

Ponašanje e-kupaca zna biti poprilično nepredvidljivo što poslovnim subjektima i onima koji za njih razvijaju marketinšku strategiju može biti izazovno, ili čak frustrirajuće. Kupci više nego ikada prije imaju prilike razgledati prodavaonicu (e-trgovinu), klikati naprijed-nazad, čitati recenzije i surfati po sličnim e-trgovinama diljem svijeta bez bilo kakvog vremenskog ili teritorijalnog ograničenja pa je do odgovora na pitanje „Zašto bi kupac bio baš moj?“ teže doći nego kada su za kupce ograničenja postojala. Zbog toga se pojava interneta, a kasnije i e-trgovine smatra jednom od distruptivnih promjena na tržištu kojoj su se svi dionici morali prilagoditi. U radu je promatrana e-lojalnost kupaca prije i tijekom COVID-19 krize na web shopu trgovine specijalizirane za prodaju torti i kolača na području Hrvatske. Rezultati su pokazali kako na e-lojalnost utječe percipirana vrijednost (reputacija), e- zadovoljstvo i e-usluga. Posjete na web shopu u vrijeme globalne zdravstvene krize, broj sesija i broj pregleda se povećao.

lojalnost ; e-kupci ; Covid-19

nije evidentirano

engleski

E-customer loyalty - before and during the Covid-19 crisis

nije evidentirano

loyalty ; e-customer ; Covid-19

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (6)

2021.

19-21

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice