Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize (CROSBI ID 303793)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija
hrvatski
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize
Ponašanje e-kupaca zna biti poprilično nepredvidljivo što poslovnim subjektima i onima koji za njih razvijaju marketinšku strategiju može biti izazovno, ili čak frustrirajuće. Kupci više nego ikada prije imaju prilike razgledati prodavaonicu (e-trgovinu), klikati naprijed-nazad, čitati recenzije i surfati po sličnim e-trgovinama diljem svijeta bez bilo kakvog vremenskog ili teritorijalnog ograničenja pa je do odgovora na pitanje „Zašto bi kupac bio baš moj?“ teže doći nego kada su za kupce ograničenja postojala. Zbog toga se pojava interneta, a kasnije i e-trgovine smatra jednom od distruptivnih promjena na tržištu kojoj su se svi dionici morali prilagoditi. U radu je promatrana e-lojalnost kupaca prije i tijekom COVID-19 krize na web shopu trgovine specijalizirane za prodaju torti i kolača na području Hrvatske. Rezultati su pokazali kako na e-lojalnost utječe percipirana vrijednost (reputacija), e- zadovoljstvo i e-usluga. Posjete na web shopu u vrijeme globalne zdravstvene krize, broj sesija i broj pregleda se povećao.
lojalnost ; e-kupci ; Covid-19
nije evidentirano
engleski
E-customer loyalty - before and during the Covid-19 crisis
nije evidentirano
loyalty ; e-customer ; Covid-19
nije evidentirano