Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA (CROSBI ID 713241)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Franjković, Jelena SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA // EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.). Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2021. str. 467-473

Podaci o odgovornosti

Franjković, Jelena

hrvatski

SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA

Imidž maloprodajnog branda i cjenovni imidž maloprodavača od značajne su važnosti za postizanje konkurentske prednosti i dugotrajno jačanje cjelokupnog imidža. Slogani maloprodavača trebali bi odražavati njihovu sveukupnu strategiju te olakšati i učvrstiti željeno pozicioniranje u svijesti kupaca, tj. potrošača. Rad proučava maloprodavače pretežito prehrambenim proizvodima, tj. visoko obrtajnim proizvodima. Maloprodavačima koji prodaju proizvode različitih brandova teže je upravljati i kontrolirati pozicioniranje vlastitog branda, a u tome značajnu ulogu ima i cjenovni imidž. Cilj rada je istražiti i usporediti percepciju potrošača o sloganima maloprodavača i njihovom cjenovnom imidžu. Provedeno je primarno istraživanje čiji su ispitanici bile osobe koje sudjeluju u kupovini namirnica za svoje kućanstvo, a obuhvaćeno je vodećih pet maloprodavača na hrvatskom tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su kako slogan maloprodavača može imati važnu ulogu u uspješnom upravljanju cjenovnim imidžem. Zabilježena je usklađenost percepcije cjenovnog imidža maloprodavača od strane ispitanika s asocijacijama njhovih slogana na razinu cijena. Konačno, zaključuje se kako usklađenost svih elemenata maloprodajnog marketinškog spleta olakšava i učvršćuje željeno pozicioniranje u svijesti potrošača, pa tako i cjenovnog imidža.

Maloprodajni brand, Percepcija potrošača, Slogan, Cjenovni imidž

nije evidentirano

engleski

RETAILER’S SLOGAN IN THE FUNCTION OF PRICE IMAGE

nije evidentirano

Retail brand, Consumer perception, Slogan, Price image

nije evidentirano

Podaci o prilogu

467-473.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times

Bevanda, Vuk

Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans

978-86-80194-43-1

2683-4510

Podaci o skupu

5th International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2021)

predavanje

18.03.2021-18.03.2021

online

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Ekonomija