SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA (CROSBI ID 713241)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Franjković, Jelena
hrvatski
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA
Imidž maloprodajnog branda i cjenovni imidž maloprodavača od značajne su važnosti za postizanje konkurentske prednosti i dugotrajno jačanje cjelokupnog imidža. Slogani maloprodavača trebali bi odražavati njihovu sveukupnu strategiju te olakšati i učvrstiti željeno pozicioniranje u svijesti kupaca, tj. potrošača. Rad proučava maloprodavače pretežito prehrambenim proizvodima, tj. visoko obrtajnim proizvodima. Maloprodavačima koji prodaju proizvode različitih brandova teže je upravljati i kontrolirati pozicioniranje vlastitog branda, a u tome značajnu ulogu ima i cjenovni imidž. Cilj rada je istražiti i usporediti percepciju potrošača o sloganima maloprodavača i njihovom cjenovnom imidžu. Provedeno je primarno istraživanje čiji su ispitanici bile osobe koje sudjeluju u kupovini namirnica za svoje kućanstvo, a obuhvaćeno je vodećih pet maloprodavača na hrvatskom tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su kako slogan maloprodavača može imati važnu ulogu u uspješnom upravljanju cjenovnim imidžem. Zabilježena je usklađenost percepcije cjenovnog imidža maloprodavača od strane ispitanika s asocijacijama njhovih slogana na razinu cijena. Konačno, zaključuje se kako usklađenost svih elemenata maloprodajnog marketinškog spleta olakšava i učvršćuje željeno pozicioniranje u svijesti potrošača, pa tako i cjenovnog imidža.
Maloprodajni brand, Percepcija potrošača, Slogan, Cjenovni imidž
nije evidentirano
engleski
RETAILER’S SLOGAN IN THE FUNCTION OF PRICE IMAGE
nije evidentirano
Retail brand, Consumer perception, Slogan, Price image
nije evidentirano
Podaci o prilogu
467-473.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times
Bevanda, Vuk
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans
978-86-80194-43-1
2683-4510
Podaci o skupu
5th International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2021)
predavanje
18.03.2021-18.03.2021
online