Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SLIKOPRIČA- inovativni pristup u učenju dječje pjesme u prvom razredu osnovne škole (CROSBI ID 713077)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cvitković Kalanjoš, Ines SLIKOPRIČA- inovativni pristup u učenju dječje pjesme u prvom razredu osnovne škole // 4th international methodological conference collection of proceedings The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training / Czekus, Geza (ur.). Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka, 2016. str. 114-120

Podaci o odgovornosti

Cvitković Kalanjoš, Ines

hrvatski

SLIKOPRIČA- inovativni pristup u učenju dječje pjesme u prvom razredu osnovne škole

Jedno od temeljnih područja glazbene kulture je pjevanje. U današnjem nastavnom planu i programu predložen je popis zadanih pjesmica za učenike od 1.-4. razreda osnovne škole koje bi svaki učitelj svakako trebao obraditi. Ovim pjesmicama učitelj može pridodati i pjesmice prema svom odabiru. U ovom slučaju posebnu pozornost valja obratiti na učenikovu dob, sadržaj pjesme te intonaciju. Kod pjevanja jedan od bitnih didaktičkih elemenata je motivacija. U toj fazi naša je zadaća stvoriti raspoloženje za usvajanje nove pjesme. Nakon što učitelj čitanjem određenog teksta, priče ili igre motivira učenike potrebno ju je interpretirati na najbolji mogući način najbolje uz pomoć nekog akordičkog instrumenta. Nakon učiteljeve interpretacije određene pjesme slijedi učenje pjesme „po sluhu“. U tom dijelu vrlo je važno učiteljevo jasno i točno pjevanje da bi učenici čuli melodiju i razumjeli sve riječi pjesmice. S obzirom na to da neka djeca u prvom razredu imaju poteškoća sa čitanjem ili uopće ne znaju čitati od velike pomoći može biti SLIKOPRIČA. Tekst pjesmice pretočen u slike pomoći će učenicima u što bržem svladavanju teksta pjesmice ali istovremeno i boljem razumijevanju sadržaja pjevane pjesmice. Slikopriča, kao način predočenja teksta dječje pjesme nije posebno zaokupljala metodičare, učitelje glazbene kulture, pa ni učitelje razredne nastave. Stoga ovaj rad predočuje uporabu slikopriče u obradi nove dječje pjesme, iskustva studenata i učitelja razredne nastave koji su uporabili slikopriču u radu s djecom u prvom razredu osnovne škole.

slikopriča, pjevanje, dječje pjesme, tekst

nije evidentirano

engleski

STORY IN PICTURES - an innovative approach of teaching children songs in the first grade of primary school education

nije evidentirano

story in pictures, singing, children songs, text

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-120.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4th international methodological conference collection of proceedings The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training

Czekus, Geza

Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka

978-86-87095-65-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost