Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Institucionalni ustroj i formulacija politike srednjeg strukovnog obrazovanja u Hrvatskoj: akteri, strategije i “promjena koja ništa ne mijenja” (CROSBI ID 303540)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Buković, Nikola Institucionalni ustroj i formulacija politike srednjeg strukovnog obrazovanja u Hrvatskoj: akteri, strategije i “promjena koja ništa ne mijenja” // Politička misao : Croatian political science review, 58 (2021), 3; 208-242. doi: 10.20901/pm.58.3.08

Podaci o odgovornosti

Buković, Nikola

hrvatski

Institucionalni ustroj i formulacija politike srednjeg strukovnog obrazovanja u Hrvatskoj: akteri, strategije i “promjena koja ništa ne mijenja”

Ovaj rad predstavlja testiranje eksplanatornog modela formulacije, a onda i razvoja institucionalnog ustroja politike srednjeg strukovnog obrazovanja u Hrvatskoj. Nalazi su bazirani na podacima prikupljenim putem 17 dubinskih, polustrukturiranih intervjua s osobama koje su od hrvatske neovisnosti do danas bile uključene u relevantne procese formulacije te politike. Sudionici su regrutirani iz redova tijela središnje države, županija, političkih stranaka, udruga poslodavaca, sindikata te relevantnih međunarodnih organizacija. Temeljna teza ove analize – kako tijela središnje države predstavljaju pozicijski najmoćnije aktere čiji je primarni cilj zadržati kontrolu odlučivanja o pitanjima financiranja, sadržaja učenja i standarda provedbe – nalazi tek djelomično utemeljenje u nalazima. Iako u cjelini gledano akteri središnje države doista predstavljaju najmoćniju skupinu, dinamike između ključnih aktera uglavnom su strukturirane oko djelovanja dviju relativno stabilnih te kompetitivno orijentiranih koalicija: “obrazovne” i “gospodarske”. Pritom se dio aktera središnje države u većini procesa svrstava u jednu, a dio u drugu koaliciju.

strukovno obrazovanje, ustroj, akteri, formulacija, koalicije

nije evidentirano

engleski

INSTITUTIONAL FRAMEWORK AND FORMULATION OF THE UPPER SECONDARY VOCATIONAL EDUCATION POLICY IN CROATIA: ACTORS, STRATEGIES AND THE “CHANGE THAT CHANGES NOTHING”

nije evidentirano

Vocational Education, Framework, Actors, Formulation, Coalitions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (3)

2021.

208-242

objavljeno

0032-3241

1846-8721

10.20901/pm.58.3.08

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Politologija

Poveznice
Indeksiranost