Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZADOVOLJSTVO RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA PARTICIPACIJOM POMOĆNIKA U NASTAVI (CROSBI ID 303513)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zrilić, Smiljana ; Jadrijević Tomas, Antonija ZADOVOLJSTVO RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA PARTICIPACIJOM POMOĆNIKA U NASTAVI // Društvene i humanističke studije, 14 (2021), 1; 223-240

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Smiljana ; Jadrijević Tomas, Antonija

hrvatski

ZADOVOLJSTVO RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA PARTICIPACIJOM POMOĆNIKA U NASTAVI

U radu se navode relevantne pretpostavke uspješnog provođenja inkluzivnog odgoja i obra-zovanja s posebnim osvrtom na ulogu pomoćnika u nastavi2. Zbog izrazito zahtjevne uloge učite- lja u složenom konceptu inkluzivnog odgoja i obrazovanja neophodno je uključiti pomoćnika. To je jedan od ključnih preduvjeta kvalitetne inkluzije, kako u ustanovama ranog i predškolskog odgoja, tako i u školi. Suočeni s izazovima inkluzivnog odgoja i obrazovanja, učitelji u preko-brojnim razrednim odjelima ne mogu kvalitetno provoditi inkluziju bez pomoćnika. Međutim, nije rijedak slučaj kako izostaje kvalitetna komunikacija učitelja i pomoćnika, roditelja i stručnih suradnika. U ovom radu istražit ćemo koliko su roditelji, kao značajni dionici uspješne inkluzije zadovoljni participacijom pomoćnika u nastavi, koji su razlozi zadovoljstva ili nezadovoljstva, što smatraju pozitivnim kod uvođenja pomoćnika, te što bi promijenili. Iako je istraživanjem obuhvaćen mali broj ispitanika, pa je teško donositi generalne zaključke, naglašavamo kako još uvijek nije zakonski postavljen kompetencijski profil pomoćnika

pomoćnik u nastavi ; inkluzivni odgoj i obrazovanje ; učenik s teškoćama ; učitelji ; roditelj

nije evidentirano

engleski

SATISFACTION OF PARENTS OF CHILDREN WITH DIFFICULTIES WITH PARTICIPATION OF TEACHING ASSISTANTS

nije evidentirano

teaching assistant ; inclusive education ; a student with disabilities ; the teachers ; parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2021.

223-240

objavljeno

2490-3647

Povezanost rada

nije evidentirano