ZADOVOLJSTVO RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA PARTICIPACIJOM POMOĆNIKA U NASTAVI (CROSBI ID 303513)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Smiljana ; Jadrijević Tomas, Antonija
hrvatski
ZADOVOLJSTVO RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA PARTICIPACIJOM POMOĆNIKA U NASTAVI
U radu se navode relevantne pretpostavke uspješnog provođenja inkluzivnog odgoja i obra-zovanja s posebnim osvrtom na ulogu pomoćnika u nastavi2. Zbog izrazito zahtjevne uloge učite- lja u složenom konceptu inkluzivnog odgoja i obrazovanja neophodno je uključiti pomoćnika. To je jedan od ključnih preduvjeta kvalitetne inkluzije, kako u ustanovama ranog i predškolskog odgoja, tako i u školi. Suočeni s izazovima inkluzivnog odgoja i obrazovanja, učitelji u preko-brojnim razrednim odjelima ne mogu kvalitetno provoditi inkluziju bez pomoćnika. Međutim, nije rijedak slučaj kako izostaje kvalitetna komunikacija učitelja i pomoćnika, roditelja i stručnih suradnika. U ovom radu istražit ćemo koliko su roditelji, kao značajni dionici uspješne inkluzije zadovoljni participacijom pomoćnika u nastavi, koji su razlozi zadovoljstva ili nezadovoljstva, što smatraju pozitivnim kod uvođenja pomoćnika, te što bi promijenili. Iako je istraživanjem obuhvaćen mali broj ispitanika, pa je teško donositi generalne zaključke, naglašavamo kako još uvijek nije zakonski postavljen kompetencijski profil pomoćnika
pomoćnik u nastavi ; inkluzivni odgoj i obrazovanje ; učenik s teškoćama ; učitelji ; roditelj
nije evidentirano
engleski
SATISFACTION OF PARENTS OF CHILDREN WITH DIFFICULTIES WITH PARTICIPATION OF TEACHING ASSISTANTS
nije evidentirano
teaching assistant ; inclusive education ; a student with disabilities ; the teachers ; parents
nije evidentirano