Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama (CROSBI ID 713013)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Smiljana ; Nenadić Bilan, Diana
hrvatski
Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama
Višeznačnost uloge učitelja u suvremenoj školi ogleda se u činjenici da se razvoj njegovih kompetencija sve više nadopunjuje ulogom suradnika, kreatora i moderatora socijalnih odnosa, ali i u organizaciji primjerenih oblika nastave koji će učenicima omogućiti ozračje međusobnog razumijevanja, socijalne osjetljivosti, ravnopravne interakcije i suradničkog učenja. U tom se smislu pristup u radu s učenicima s posebnim potrebama ne temelji samo na otvorenosti prema različitostima, nego i na njihovom priznavanju i prihvaćanju. Visokoškolski kurikulumi moraju biti usmjereni razvoju kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama. Nameće se pitanje: Koliko učitelje tijekom studija pripremamo za rad s učenicima s posebnim potrebama? Jesu li spremni izraditi individualizirane, primjenjive programe, ili što je još važnije, jesu li socijalno kompetentni? Koliko je kvalitetna i učinkovita njihova suradnja i partnerstvo s roditeljima i stručnim suradnicima? Jesmo li ih osposobili za te nepredviđene situacije? Jesu li nove generacije učitelja spremne za sve različitosti koje obogaćuju našu školu? U radu će se dati pregled kolegija na svim učiteljskim studijima u Hrvatskoj.
visokoškolski kurikulumi, ishodi učenja, učenici s posebnim potrebama, kompetencije učitelja
nije evidentirano
engleski
Study program as foundation for acquiring competence in working with pupils with special needs
nije evidentirano
higher school curricula, learning results, pupils with special needs, teachers’ competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
371-382.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity
Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines
Gospić: Sveučilište u Zadru
978-953-331-325-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096