Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama (CROSBI ID 713013)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Zrilić, Smiljana ; Nenadić Bilan, Diana Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama // Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.). Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 371-382

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Smiljana ; Nenadić Bilan, Diana

hrvatski

Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama

Višeznačnost uloge učitelja u suvremenoj školi ogleda se u činjenici da se razvoj njegovih kompetencija sve više nadopunjuje ulogom suradnika, kreatora i moderatora socijalnih odnosa, ali i u organizaciji primjerenih oblika nastave koji će učenicima omogućiti ozračje međusobnog razumijevanja, socijalne osjetljivosti, ravnopravne interakcije i suradničkog učenja. U tom se smislu pristup u radu s učenicima s posebnim potrebama ne temelji samo na otvorenosti prema različitostima, nego i na njihovom priznavanju i prihvaćanju. Visokoškolski kurikulumi moraju biti usmjereni razvoju kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama. Nameće se pitanje: Koliko učitelje tijekom studija pripremamo za rad s učenicima s posebnim potrebama? Jesu li spremni izraditi individualizirane, primjenjive programe, ili što je još važnije, jesu li socijalno kompetentni? Koliko je kvalitetna i učinkovita njihova suradnja i partnerstvo s roditeljima i stručnim suradnicima? Jesmo li ih osposobili za te nepredviđene situacije? Jesu li nove generacije učitelja spremne za sve različitosti koje obogaćuju našu školu? U radu će se dati pregled kolegija na svim učiteljskim studijima u Hrvatskoj.

visokoškolski kurikulumi, ishodi učenja, učenici s posebnim potrebama, kompetencije učitelja

nije evidentirano

engleski

Study program as foundation for acquiring competence in working with pupils with special needs

nije evidentirano

higher school curricula, learning results, pupils with special needs, teachers’ competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

371-382.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity

Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines

Gospić: Sveučilište u Zadru

978-953-331-325-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano