Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja (CROSBI ID 303505)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Smiljana ; Marin, Kristina
hrvatski
Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja
Kompetencije učitelja u suvremenoj školi znatno se razlikuju od onih koje su bile potrebne za tradicionalni načina poučavanja. Nekadašnji prijenos znanja bio je usmjeren na predavačku nastavu, gdje je učenik morao biti pasivni slušač. Danas su učiteljske kompetencije usmjerene na socijalni i emotivni razvoj učenika. U kontekstu različitosti koje obogaćuju našu školu, učitelj treba biti spreman na individualni pristup svakom učeniku, izradu posebnih i prilagođenih postupaka, suradnju i partnerstvo s roditeljima, timsko djelovanje. Učiteljska se kompetencija stječe putem studija i izgrađuje unutar iskustvenog profesionalnog polja. Njegovo daljnje cjeloživotno obrazovanje postalo je neizbježno. U radu je navedeno koje kompetencije treba imati učitelj u suvremenoj školi. Praktični dio rada obuhvaća istraživanje o razvijenosti kompetencija učitelja iz perspektive njih samih. Rezultati istraživanja pokazuju kako su učitelji kompetentni za rad u suvremenoj školi, ali isto tako je vidljivo da teže stalnom usavršavanju te cjeloživotnom obrazovanju.
kompetencije učitelja u suvremenoj školi, suradnja s roditeljima, rad s djecom s posebnim potrebama
nije evidentirano
engleski
Contemporary school competences – necessary practice from the teacher's perspective
nije evidentirano
teacher's competences in a contemporary school, cooperation with parents, work with children with special needs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68 (2)
2019.
389-412
objavljeno
0037-654X
1849-532X