Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja (CROSBI ID 303505)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Zrilić, Smiljana ; Marin, Kristina Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 2; 389-412

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Smiljana ; Marin, Kristina

hrvatski

Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja

Kompetencije učitelja u suvremenoj školi znatno se razlikuju od onih koje su bile potrebne za tradicionalni načina poučavanja. Nekadašnji prijenos znanja bio je usmjeren na predavačku nastavu, gdje je učenik morao biti pasivni slušač. Danas su učiteljske kompetencije usmjerene na socijalni i emotivni razvoj učenika. U kontekstu različitosti koje obogaćuju našu školu, učitelj treba biti spreman na individualni pristup svakom učeniku, izradu posebnih i prilagođenih postupaka, suradnju i partnerstvo s roditeljima, timsko djelovanje. Učiteljska se kompetencija stječe putem studija i izgrađuje unutar iskustvenog profesionalnog polja. Njegovo daljnje cjeloživotno obrazovanje postalo je neizbježno. U radu je navedeno koje kompetencije treba imati učitelj u suvremenoj školi. Praktični dio rada obuhvaća istraživanje o razvijenosti kompetencija učitelja iz perspektive njih samih. Rezultati istraživanja pokazuju kako su učitelji kompetentni za rad u suvremenoj školi, ali isto tako je vidljivo da teže stalnom usavršavanju te cjeloživotnom obrazovanju.

kompetencije učitelja u suvremenoj školi, suradnja s roditeljima, rad s djecom s posebnim potrebama

nije evidentirano

engleski

Contemporary school competences – necessary practice from the teacher's perspective

nije evidentirano

teacher's competences in a contemporary school, cooperation with parents, work with children with special needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (2)

2019.

389-412

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

nije evidentirano