Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

RAZLIKOVNI KURIKULUM KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNE INKLUZIJE (CROSBI ID 303504)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Zrilić, Smiljana RAZLIKOVNI KURIKULUM KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNE INKLUZIJE // Magistra Iadertina, 13 (2018), 1; 161-180

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Smiljana

hrvatski

RAZLIKOVNI KURIKULUM KAO PRETPOSTAVKA USPJEŠNE INKLUZIJE

Polazeći od realnosti da obrazovne institucije postaju stjecištima različitih etniciteta, kultura, religija i jezika, da učenici dolaze iz sve različitijih obitelji (jednoroditeljskih, binuklearnih, posvojiteljskih, udomiteljskih), te da su učenici s posebnim potrebama uključeni u redovite odgojno-obrazovne skupine, izazovi budućnosti pojedinca i društva ogledaju se, između ostaloga, u ustroju i kvaliteti obrazovnih sustava. Suočena s novim izazovima škola se mijenja u pravcu stvaranja povoljnih uvjeta za razvoj socijalnih, intelektualnih i emocionalnih kapaciteta učenika u skladu s njihovom kronološkom i mentalnom dobi. S tim u svezi neizbježni su zahtjevi na razini metodičke i sadržajne prilagodbe odgojno-obrazovnog procesa, odnosno posebne odgojno-obrazovne podrške različite vrste i razine. Govorimo o prilagođenim, tj. primjerenim programima i modelima učenja uz socijalno kompetentnog učitelja i ostale sudionike uključene u sve segmente odgoja i obrazovanja, izradi i mogućnostima implementacije diferencijalnih programa i razlikovnih kurikuluma. Nove obrazovne potrebe društva i pojedinca iniciraju zahtjev za stvaranjem takvog profila obrazovnih institucija koje predstavljaju stimulativnu sredinu za učenje i razvoj socijalnih odnosa. Mijenjaju se odnosi među ljudima u životnim zajednicama, te otvaraju pitanja dijaloga, suživota, snošljivosti i međusobnog uvažavanja.

učenici s posebnim potrebama, integracija, inkluzija, diferemcirani kurikulum, kompetencije učitelja

nije evidentirano

engleski

DIFFERENTIATED CURRICULUM AS AN ASSUMPTION OF SUCCESSFUL INCLUSION

nije evidentirano

pupils with special needs, integration, inclusion, differential curriculum, teacher competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1)

2018.

161-180

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

nije evidentirano