Percepcija uloge pomoćnika u nastavi (CROSBI ID 713011)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Smiljana ; Nenadić Bilan, Diana
hrvatski
Percepcija uloge pomoćnika u nastavi
U radu se obrazlažu zakonske odrednice angažmana pomoćnika u nastavi te njihov doprinos inkluzivnom obrazovanju, a u funkciji optimalnog postignuća svakog učenika. Temeljna uloga pomoćnika u nastavi je pružiti neposrednu individualnu pomoć učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa. S obzirom da je u Republici Hrvatskoj projekt pomoćnika u nastavi započeo 2005. godine, potrebno je iznova promišljati i vrednovati njihovu ulogu i doprinos. Stoga se u radu podrobno analiziraju rezultati istraživanja percepcije rada pomoćnika u nastavi s dvojakog aspekta – samopercepcije pomoćnika u nastavi te percepcije roditelja i njihovog zadovoljstva radom pomoćnika u nastavi. Rezultati ukazuju na brojne dobrobiti, ali i manjkavosti u dosadašnjem angažmanu pomoćnika u nastavi.
djeca s teškoćama u razvoju ; inkluzija ; pomocnici u nastavi ; roditelji djece s posebnim potrebama.
nije evidentirano
engleski
Perceptions on the Role of the Teaching Assistants in the Classroom
nije evidentirano
children with developmental difficulties ; inclusion ; parents of children with developmental difficulties ; teaching assistants.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
84-94.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
EDUvision 2019 »Modern Approaches to Teaching the Future Generations«
Jurjevčič, Stanislav
Ljubljana: Orel, Mojca ; Jurčević, Stanislav
978-961-94950-1-8
Podaci o skupu
International Conference EDUvision (EDUvision 2019)
predavanje
28.11.2019-30.11.2019
Ljubljana, Slovenija