Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Iskustva s terena: kako doskočiti aktualnim izazovima u provedbi istraživanja u školama? (CROSBI ID 713000)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dević, Ivan ; Šimunović, Mara Iskustva s terena: kako doskočiti aktualnim izazovima u provedbi istraživanja u školama? // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 60-60

Podaci o odgovornosti

Dević, Ivan ; Šimunović, Mara

hrvatski

Iskustva s terena: kako doskočiti aktualnim izazovima u provedbi istraživanja u školama?

Aktualna pandemija uzorkovana COVID-19 virusom otežala je provedbu terenskih istraživanja. U ovom radu želimo na temelju empirijskih podataka izložiti moguće poteškoće i izazove s kojima se susreću istraživači prilikom planiranja i provedbe istraživanja u školama, kao i ponuditi neka moguća rješenja koja bi mogla umanjiti prijetnju valjanosti istraživanja. Naglasak rada je na analizi metodološkog pristupa i postupaka prikupljanja podataka koje mogu imati učinak na odaziv ispitanika u istraživanju. U radu su korišteni podaci 1306 učenika 5.-7. razreda osnovne škole te 1849 učenika 1.-3. razreda srednje škole koju su prikupljeni tijekom ispitivanja profesionalne zrelosti u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost „Free Career Choice“. Ukupno je 73, 9% roditelja dalo suglasnost za sudjelovanje djeteta u istraživanju, pri čemu je pristanak veći u srednjoj školi (75, 6%) nego u osnovnoj (71, 9%). Utvrđene su razlike u spremnosti učenika na sudjelovanje u istraživanju s obzirom na analizirane čimbenike: osnovna obilježja učenika, obilježja škola te s obzirom na neka obilježja njihovih obitelji, koje će biti detaljno prikazane u izlaganju. U odnosu na neka naša ranija istraživanja, primijećeno je da su aktualni problemi dodatno otežali spremnost škola, roditelja i učenika na sudjelovanje te tehničku provedbu istraživanja u školama. U radu će biti predstavljeni zaključci o tome kako postupiti prilikom planiranja i provedbe istraživanja te kako prevenirati nepovoljne utjecaje odbijanja sudjelovanja. Dobiveni rezultati upućuju na moguće pristupe usmjerene prema povećanju odaziva sudionika, s naglaskom na specifične uvjete provede istraživanja u uvjetima pandemije.

metodologija ; istraživanja ; odaziv sudionika ; COVID-19 ; učenici

nije evidentirano

engleski

Field experience: current challenges in conducting research in schools?

nije evidentirano

methodology ; research ; response rate ; COVID-19 ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

60-60.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina

Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

1849-6946

Podaci o skupu

25. Dani Ramira i Zorana Bujasa (DRZB)

predavanje

30.09.2021-02.10.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija