Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama (CROSBI ID 446327)

Ocjenski rad | diplomski rad

Majstorović, Vedrana Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama / Irena Labak (mentor); OSIJEK, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, . 2021

Podaci o odgovornosti

Majstorović, Vedrana

Irena Labak

hrvatski

Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama

Stručno usavršavanje učitelja važan je dio odgojno-obrazovnog sustava. Učinkovitim stručnim usavršavanjem učitelji razvijaju i nadopunjavaju svoje znanje te pedagoške kompetencije uz suradnju sa stručnjacima u refleksivnim zajednicama učenja. Učitelji kontinuirano i kritički promišljaju o svojoj praksi. Kvaliteta nastave se procjenjuje na temelju onoga što se uči, kako se uči/poučava i vrednuje te kako motivacija, emocije, okruženje i stjecanje slike o sebi utječe na učinkovito učenje. Jedna od značajki kvalitetne nastave je uključivanje učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama. U ovom istraživanju analizirani su videozapisi pet nastavnih sati dvije učiteljice koje u osnovnoj školi predaju Biologiju i koje su uključene u program stručnog usavršavanja organiziranog s ciljem poboljšanja kvalitete nastave. Uočene su određene promjene u nastavnoj praksi tijekom stručnog usavršavanja obje učiteljice odnosno unapređenje u korištenju različitih nastavnih strategija i metoda koje vode do aktivnog kognitivnog uključivanja učenika u vlastiti proces učenja.

stručno usavršavanje, refleksivno učenje, mišljenje višeg reda, aktivno učenje, inovativne nastavne strategije i metode

nije evidentirano

engleski

TEACHERS REFLEXIVE LEARNING OF STUDENT INVOLVEMENT IN HIGHER-ORDER COGNITIVE KNOWLEDGE ACQUIREMENT

nije evidentirano

professional development, reflective learning, higher order thinking, active learning, innovative teaching stategies and methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87

29.10.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju

OSIJEK

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija