Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama (CROSBI ID 446327)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Majstorović, Vedrana
Irena Labak
hrvatski
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama
Stručno usavršavanje učitelja važan je dio odgojno-obrazovnog sustava. Učinkovitim stručnim usavršavanjem učitelji razvijaju i nadopunjavaju svoje znanje te pedagoške kompetencije uz suradnju sa stručnjacima u refleksivnim zajednicama učenja. Učitelji kontinuirano i kritički promišljaju o svojoj praksi. Kvaliteta nastave se procjenjuje na temelju onoga što se uči, kako se uči/poučava i vrednuje te kako motivacija, emocije, okruženje i stjecanje slike o sebi utječe na učinkovito učenje. Jedna od značajki kvalitetne nastave je uključivanje učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama. U ovom istraživanju analizirani su videozapisi pet nastavnih sati dvije učiteljice koje u osnovnoj školi predaju Biologiju i koje su uključene u program stručnog usavršavanja organiziranog s ciljem poboljšanja kvalitete nastave. Uočene su određene promjene u nastavnoj praksi tijekom stručnog usavršavanja obje učiteljice odnosno unapređenje u korištenju različitih nastavnih strategija i metoda koje vode do aktivnog kognitivnog uključivanja učenika u vlastiti proces učenja.
stručno usavršavanje, refleksivno učenje, mišljenje višeg reda, aktivno učenje, inovativne nastavne strategije i metode
nije evidentirano
engleski
TEACHERS REFLEXIVE LEARNING OF STUDENT INVOLVEMENT IN HIGHER-ORDER COGNITIVE KNOWLEDGE ACQUIREMENT
nije evidentirano
professional development, reflective learning, higher order thinking, active learning, innovative teaching stategies and methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
87
29.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju
OSIJEK