Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja (CROSBI ID 446326)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grgošević, Matija Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja / Irena Labak (mentor); OSIJEK, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, . 2021

Podaci o odgovornosti

Grgošević, Matija

Irena Labak

hrvatski

Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja

Brojne i kontinuirane promjene u odgojno- obrazovnom procesu zahtijevaju od učitelja adaptivnu ekspertizu zbog čega inicijalno obrazovanje postaje nedostatno. Stručno usavršavanje koje je dio profesionalnog razvoja sve više zauzima bitnu ulogu pri upotpunjavanju složenog kompetencijskog profila učenika. U ovom radu su se pratile promjene dvije učiteljice koje u osnovnoj školi predaju Biologiju u formativnom vrednovanju (pristupu vrednovanja za učenje i pristupu vrednovanja kao učenju) za vrijeme stručnog usavršavanja koje je osmišljeno i provedeno kao refleksivno učenje. Ono se sastojalo od (samo)analize video zapisa nastavnih sati i povratnim informacijama proizašlih iz njih. Za potrebe izrade diplomskog rada video zapisi sata analizirani su COPUS i OZON protokolom. Analizom svih sati utvrđeno je da je refleksivno učenje poboljšalo implementaciju formativnog vrednovanja učiteljica u nastavi pogotovo u dijelu pristupa vrednovanja za učenje. Metakognitivni aspekti vrednovanja koji bi odgovarali vrednovanju kao učenje djelomično su poboljšani što upućuje na činjenicu da postoji još prostora za daljnjim razvojem te da implementacija formativnog vrednovanja u nastavni sat ovisi o iskustvu rada na pojedinim nastavnim strategijama.

formativno vrednovanje, stručno usavršavanje, refleksivno učenje, vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje

nije evidentirano

engleski

THE PRACTICE OF FORMATIVE EVALUATION AND CHANGES IN PRACTICE THAT OCCUR DURING THE REFLECTIVE LEARNING OF TEACHERS

nije evidentirano

formative assessment, professional development, reflective learning, assessment for learning, assessment as learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

29.10.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju

OSIJEK

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija