Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 116940

Andragogija između teorije i prakse


Klapan, Anita
Andragogija između teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 2002. str. 166-177 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 116940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Andragogija između teorije i prakse
(Andragogy between theory and practice)

Autori
Klapan, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 2002, 166-177

Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18. i 19. travnja 2002

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
andragogija; andragoška teorija i praksa;
(andragogy; andragogical theory and practice)

Sažetak
Andragogija je prilično mlada znanost. Iako ima vrlo dugu i bogatu andragošku praksu kao teorija sustavno se počela razvijati tek u 19.st. Druga polovina 20. st. smatra se periodom njenog najplodnijeg i najintezivnijeg razvitka u kojem andragogija postaje relativno samostalna znanstvena disciplina. Povijesno gledajući, razvoj andragoške teorije i prakse tekao je različito i uvijek je bio u uskoj vezi sa društvenim, socijalnim, ekonomskim, političkim, i kulturnim uvjetima pojedinih zemalja.Upravo zbog toga javljaju se različite teorijske koncepcije andragogije, kako one tradicionalne, nastale u predindustrijskom razdoblju, tako i one, nastale razvojem industrije i kapitalizmom, te suvremene andragoške koncepcije nastale nakon II. svjetskog rata, a čije različite puteve možemo pratiti sve do danas. U razvijanju tih koncepcija andragogija se nužno mora povezati sa drugim znanostima kako bi ubrzala svoj razvoj i time osvijetlila puteve stjecanja svog identiteta i unutarnje koherentnosti kao znanost budućnosti i kao znanost za budućnost.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009008

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anita Zovko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klapan, Anita
Andragogija između teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 2002. str. 166-177 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Klapan, A. (2002) Andragogija između teorije i prakse. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice.
@article{article, author = {Klapan, Anita}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {166-177}, keywords = {andragogija, andrago\v{s}ka teorija i praksa, }, title = {Andragogija izme\dju teorije i prakse}, keyword = {andragogija, andrago\v{s}ka teorija i praksa, }, publisher = {Filozofski fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klapan, Anita}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {166-177}, keywords = {andragogy, andragogical theory and practice}, title = {Andragogy between theory and practice}, keyword = {andragogy, andragogical theory and practice}, publisher = {Filozofski fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font