Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov (CROSBI ID 303419)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bačlija Sušić, Blaženka ; Olčar, Diana
hrvatski
Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov
Emocionalna ekspresivnost tijekom izvođenja glazbe je jedan od najvažnijih čimbenika koji utječe na kvalitetu i vrijednost glazbene izvedbe. Putem prilagođenog upitnika Lindström i sur. (2003) ispitana je koncepcija ekspresivnosti studenata glazbe, ekspresivnost u njihovoj svakodnevnoj praksi te povezanost ekspresivnog načina izvođenja sa zanesenošću (Csikszentmihalyi, 1975/2000). Rezultati istraživanja ukazuju da najveći broj studenata ekspresivnost povezuje s emocijama, cijeni ekspresivnost i pokušava svjesno izraziti emocije pri izvođenju glazbe, no iako njihovi nastavnici posvećuju dovoljno vremena vježbanju ekspresivnosti na satu, više vremena provode u vježbanju tehničkih vještina. Pokazalo se da postoji povezanost između vremena koliko je nastavnik poučavao ekspresivno izvođenje i vremena koje su studenti proveli u uvježbavanju ekspresivnosti kao i pozitivna povezanost između zanesenosti i ekspresivnog izvođenja studenata. U cilju daljnjeg razvoja i razumijevanja kako teorije tako i glazbeno-pedagoške prakse od nastavnika kao metodičara se očekuje poznavanje postojećih, a isto tako i pronalaženje novih načina prenošenja te poticanja emocionalne ekspresivnosti pri izvođenju glazbe kod studenata.
izvođačka ekspresivnost ; emocionalna ekspresivnost ; glazbeno obrazovanje ; studenti glazbe ; zanesenost
nije evidentirano
engleski
Emotional Expressivness of Music - Students' Perception
nije evidentirano
expressivity ; emotional expressiveness ; music education ; music students ; flow ; optimal experience ; enthusiasm
nije evidentirano