Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov (CROSBI ID 303419)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bačlija Sušić, Blaženka ; Olčar, Diana Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov // Didactica Slovenica = Pedagoška obzorja, 36 (2021), 3-4; 106-117

Podaci o odgovornosti

Bačlija Sušić, Blaženka ; Olčar, Diana

hrvatski

Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov

Emocionalna ekspresivnost tijekom izvođenja glazbe je jedan od najvažnijih čimbenika koji utječe na kvalitetu i vrijednost glazbene izvedbe. Putem prilagođenog upitnika Lindström i sur. (2003) ispitana je koncepcija ekspresivnosti studenata glazbe, ekspresivnost u njihovoj svakodnevnoj praksi te povezanost ekspresivnog načina izvođenja sa zanesenošću (Csikszentmihalyi, 1975/2000). Rezultati istraživanja ukazuju da najveći broj studenata ekspresivnost povezuje s emocijama, cijeni ekspresivnost i pokušava svjesno izraziti emocije pri izvođenju glazbe, no iako njihovi nastavnici posvećuju dovoljno vremena vježbanju ekspresivnosti na satu, više vremena provode u vježbanju tehničkih vještina. Pokazalo se da postoji povezanost između vremena koliko je nastavnik poučavao ekspresivno izvođenje i vremena koje su studenti proveli u uvježbavanju ekspresivnosti kao i pozitivna povezanost između zanesenosti i ekspresivnog izvođenja studenata. U cilju daljnjeg razvoja i razumijevanja kako teorije tako i glazbeno-pedagoške prakse od nastavnika kao metodičara se očekuje poznavanje postojećih, a isto tako i pronalaženje novih načina prenošenja te poticanja emocionalne ekspresivnosti pri izvođenju glazbe kod studenata.

izvođačka ekspresivnost ; emocionalna ekspresivnost ; glazbeno obrazovanje ; studenti glazbe ; zanesenost

nije evidentirano

engleski

Emotional Expressivness of Music - Students' Perception

nije evidentirano

expressivity ; emotional expressiveness ; music education ; music students ; flow ; optimal experience ; enthusiasm

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36 (3-4)

2021.

106-117

objavljeno

0353-1392

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Psihologija

Indeksiranost