Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse (CROSBI ID 490361)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lavrnja, Ilija
hrvatski
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse
U radu se raspravlja o odnosu didaktičke (pedagoške) prakse u kontekstu različitog poimanja teorije i prakse u didaktičkom i pedagoškom smislu. O odnosu teorije i prakse u filozofiji i posebice filozofiji znanosti kao i u području drugih znanosti uključujući i znanost o odgoju i obrazovanju i pedagogiji napisan je ogroman broj rasprava i studija, izrečeno toliko srodnih ali različitih i suprotstavljenih stavova, napisano kako ističe Petersen "puno pametnih knjiga", ali se taj odnos nije uspio adekvatno razriješiti. Ovaj rad još je jedan pokušaj.
pedagoška teorija i praksa; didaktika
nije evidentirano
engleski
The relationship of didactical (pedagogical) theory and practice
U radu se raspravlja o odnosu didaktičke (pedagoške) prakse u kontekstu različitog poimanja teorije i prakse u didaktičkom i pedagoškom smislu. O odnosu teorije i prakse u filozofiji i posebice filozofiji znanosti kao i u području drugih znanosti uključujući i znanost o odgoju i obrazovanju i pedagogiji napisan je ogroman broj rasprava i studija, izrečeno toliko srodnih ali različitih i suprotstavljenih stavova, napisano kako ističe Petersen "puno pametnih knjiga", ali se taj odnos nije uspio adekvatno razriješiti. Ovaj rad još je jedan pokušaj.
pedagogical theory and practice; didactic
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
126-132-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
predavanje
18.04.2002-19.04.2002
Crikvenica, Hrvatska