Pedagoške kompetencije nastavnika u visokom obrazovanju (CROSBI ID 712951)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Blažun Vanja, Mijoč Vesna, Fehervari Tamara
hrvatski
Pedagoške kompetencije nastavnika u visokom obrazovanju
Oduvijek se vode javne rasprave i polemike o ulogama, obujmu posla i kompetencijama nastavnika na svim razinama obrazovanja, a sami nastavnici su u zadnjih nekoliko godina pod velikim pritiskom javnosti i medija zbog svojih zahtjeva, kolektivnih štrajkova i traženja prava. Kako se razvijaju sva područja života, posla, znanja i znanosti, tako se razvija i obrazovni sustav, od predškolskog do visokoškolskog sustava. Upravo iz tog razloga, javnost i društvo stavlja razne kompleksne izazove pred sustave i subjekte obrazovanja, a od njih se očekuje da imaju odgovore i rješenja za sve probleme i zadatke. Nastavnici su ti od kojih se očekuje da imaju znanja i vještine koje se mogu nadograđivati i unapređivati kvalitetu obrazovanja, odnosno od njih se očekuje visoka razina raznih kompetencija. U radu se definiraju i istražuju interpretacije pojma kompetencije raznih autora, čime ovo istraživanje doprinosi cjelokupnom razumijevanju i interpretaciji problematike vezane uz pedagoške kompetencije nastavnika u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj.
nastavnici, pedagoške kompetencije, visoko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Teacher competencies of teachers in higher education
nije evidentirano
teachers, pedagogical competencies, higher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
121-126.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Babić V., Trošt Bobić T.
Zagreb:
978-953-317-063-3
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
poster
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska