Stavovi nastavnika o važnosti kompetencija na području tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 712950)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Fehervari Tamara, Mijoč Vesna, Blažun Vanja
hrvatski
Stavovi nastavnika o važnosti kompetencija na području tjelesne i zdravstvene kulture
U istraživanju provedenom na ukupno 22 nastavnika kineziologije, zaposlena u osnovnim školama na području Karlovačke županije, s ciljem utvrđivanja stavova o važnosti kinezioloških kompetencija u osnovnoškolskom obrazovanju primijenjen je online upitnik Međunarodne studije Kompetentnost na području tjelesne i zdravstvene kulture (Kovač, Sloan i Starc, 2008 ; Tul, Leskošek, Jurak i Kovač, 2015). Dobiveni rezultati pokazuju kako nema statistički značajne razlike u pridavanju važnosti generičkim (t= 0, 71 ; p=, 49) i predmetno- specifičnim (t= 1, 17 ; p= , 26) kompetencijama s obzirom na spol, iz čega možemo zaključiti da su oba spola gotovo podjednakih stavova o važnosti navedenih kompetencija. Također, ovim radom htjeli smo prikazati stavove o važnosti kompetencija nastavnika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.
kompetencije, važnost, nastava tjelesne i zdravstvene kulture
nije evidentirano
engleski
Teachers 'attitudes to the importance of competencies at field of physical and health culture
nije evidentirano
competencies, importance, teaching physical education and health
nije evidentirano
Podaci o prilogu
89-95.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
poster
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska