Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi (CROSBI ID 712946)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Licul, Nina ; Linardić , Letricija Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi // Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity / Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines (ur.). Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 447-462

Podaci o odgovornosti

Licul, Nina ; Linardić , Letricija

hrvatski

Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi

Kompetencijski modeli učestala su tema u području svih obrazovnih razina u proteklih nekoliko godina. Nameće se pitanje važnosti pojedinih kompetencija u umjetničkom obrazovanju proizašlih iz neposrednih iskustava učitelja i nastavnika. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi stavove učitelja likovne kulture u osnovnim i nastavnika likovne umjetnosti i likovne skupine predmeta u srednjim školama, sa svrhom poboljšanja kvalitete nastave na studijskim programima likovne pedagogije i usklađivanja programa s potrebama na tržištu rada. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova učitelja i nastavnika o kompetencijama za rad u nastavi, o potrebi za dodatnim pedagoškim i umjetničkim obrazovanjem te o potrebi za obrazovanjem studenata iz različitih umjetničkih područja. U istraživanju je sudjelovao 41 učitelj likovne kulture i nastavnik likovne umjetnosti, odnosno vizualne umjetnosti i dizajna, iz Primorsko- goranske, Ličko-senjske i Istarske županije. Rezultati su pokazali visoku percepciju važnosti općih, specifičnih i kompetencija za razvoj kreativnosti. Također su pokazali da postoji najveća potreba za dodatnim obrazovanjem za rad s učenicima s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama te za primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Od umjetničkih područja, najveća potreba postoji za dodatnim obrazovanjem u novim medijima, internetu, web-dizajnu, grafičkom dizajnu i produkt-dizajnu. Dobiveni indikatori, uz razlike između mišljenja učitelja i nastavnika, te nastavnika likovne umjetnosti i ostalih predmeta iz umjetničkog područja, služit će kao smjernice za unapređivanje studijskih programa i razvoja kulture kvalitete.

likovna pedagogija, kompetencije, kompetencije za razvoj kreativnosti, specifične kompetencije, umjetnička područja, kultura kvalitete

nije evidentirano

engleski

Art teachers’ viewpoints on competences and art education programmes required in art

nije evidentirano

art education, competences, competences for creativity develoment, specific competences, areas of art, culture of quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

447-462.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines

Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru

978-953-331-325-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Likovne umjetnosti, Pedagogija