Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 116901

Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja


Lavrnja, Ilija
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning / Matijević, Milan ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo, 2002. str. 237-245 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 116901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
(Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of lifelong learning)

Autori
Lavrnja, Ilija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning / Matijević, Milan ; Klapan, Anita - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo, 2002, 237-245

Skup
Adult education in the Republic of Croatia in the context of lifelong learning ;

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.-16. veljače 2002

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje
(adult education; lifelong learning)

Sažetak
U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u konceptu cjeloživotnog učenja.U analizi ovog segmenta obrazovanja izlažu se neke tendencije promjena koje pored ostalih dijelova sustava cjeloživotnog obrazovanja trebaju doživjeti korjenitu transformaciju. Te promjene očituju se u ciljevima i sadržajima, programskoj strukturi (strukturi kurikuluma), putevima stjecanja srednjeg obrazovanja i modalitetima izvedbe, inovacijskim zahvatima u metodama, oblicima i tehnologiji obrazovanja. Izlažu se i neka metodološka polazišta u proučavanju koncepta promjena obrazovanja odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009008

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ilija Lavrnja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lavrnja, Ilija
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning / Matijević, Milan ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo, 2002. str. 237-245 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lavrnja, I. (2002) Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja. U: Matijević, M. & Klapan, A. (ur.)Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning.
@article{article, author = {Lavrnja, Ilija}, year = {2002}, pages = {237-245}, keywords = {obrazovanje odraslih, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, title = {Neka teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja prou\v{c}avanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja}, keyword = {obrazovanje odraslih, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lavrnja, Ilija}, year = {2002}, pages = {237-245}, keywords = {adult education, lifelong learning}, title = {Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of lifelong learning}, keyword = {adult education, lifelong learning}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font