Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim (CROSBI ID 71650)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim
Istraživanja i praksa pokazuju da djeca imaju puno veći potencijal za učenje nego što se do sada znalo, da uče istražujući svijet oko sebe, čineći, promatrajući i sudjelujući u aktivnostima, pa se smatra da već u ranom djetinjstvu treba osigurati bogato i izazovno okruženje za učenje i istraživanje. Djecu ne treba posebno zainteresirati za istraživački rad jer je njima istraživanje sastavni dio življenja. Zato je važno osigurati im uvjete u ustanovi, a pod tim prvenstveno mislimo na kvalitetnog, osjetljivog odgajatelja koji prihvaća i podržava takav rad te potiče izravno stjecanje iskustva u rješavanju svakodnevnih istraživačkih strategija učenja u oblikovanju vlastita znanja. Kako bi se spoznala važnost dokumentiranja, potrebno je razmotriti temeljne svrhe, odnosno prednosti dokumentiranja, kojima je obuhvaćeno činjenje dječjeg rada vidljivim, spoznavanje dječjih teorija i ideja, razumijevanje dječjeg učenja, kvalitetno vođenje i unapređivanje odgojno-obrazovne prakse. Dokumentiranje podrazumijeva sustavno prikupljanje dokumentacije (etnografskih zapisa) koja omogućuje promatranje i bolje razumijevanje akcija djeteta, a time i osiguranje kvalitetnije podrške njegovu razvoju.
dokumentiranje, istraživačke aktivnosti, strategije, znanje, učenje
nije evidentirano
engleski
Learning in Early Childhood: Making Learning Visible
nije evidentirano
documenting, research activities, strategies, knowledge, learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
30-71.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
2021.
978-953-7917-36-4