Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim (CROSBI ID 71650)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2021. str. 30-71

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim

Istraživanja i praksa pokazuju da djeca imaju puno veći potencijal za učenje nego što se do sada znalo, da uče istražujući svijet oko sebe, čineći, promatrajući i sudjelujući u aktivnostima, pa se smatra da već u ranom djetinjstvu treba osigurati bogato i izazovno okruženje za učenje i istraživanje. Djecu ne treba posebno zainteresirati za istraživački rad jer je njima istraživanje sastavni dio življenja. Zato je važno osigurati im uvjete u ustanovi, a pod tim prvenstveno mislimo na kvalitetnog, osjetljivog odgajatelja koji prihvaća i podržava takav rad te potiče izravno stjecanje iskustva u rješavanju svakodnevnih istraživačkih strategija učenja u oblikovanju vlastita znanja. Kako bi se spoznala važnost dokumentiranja, potrebno je razmotriti temeljne svrhe, odnosno prednosti dokumentiranja, kojima je obuhvaćeno činjenje dječjeg rada vidljivim, spoznavanje dječjih teorija i ideja, razumijevanje dječjeg učenja, kvalitetno vođenje i unapređivanje odgojno-obrazovne prakse. Dokumentiranje podrazumijeva sustavno prikupljanje dokumentacije (etnografskih zapisa) koja omogućuje promatranje i bolje razumijevanje akcija djeteta, a time i osiguranje kvalitetnije podrške njegovu razvoju.

dokumentiranje, istraživačke aktivnosti, strategije, znanje, učenje

nije evidentirano

engleski

Learning in Early Childhood: Making Learning Visible

nije evidentirano

documenting, research activities, strategies, knowledge, learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-71.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

2021.

978-953-7917-36-4

Povezanost rada

Pedagogija