Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture (CROSBI ID 303265)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lasić, Josip
hrvatski
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture
U radu se prikazuje model oblikovanja nastave jedinice iz područja medijske kulture. Uzima se kao predmet istraživanja televizijska reklama. Iz nje se iščitavaju jezični oblici kojima je oblikovana te se donosi prijedlog kako bi se reklama i njezin jezik mogla inkorporirati kroz predmetno područje medijske kulture u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika - u višim razredima osnovne i kroz sve razrede srednjoškolskoga obrazovanja.
hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs
nije evidentirano
engleski
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture
nije evidentirano
hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs
nije evidentirano