Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture (CROSBI ID 303265)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Lasić, Josip Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture // Metodički profili, 1 (2006), 3-4; 34-38

Podaci o odgovornosti

Lasić, Josip

hrvatski

Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture

U radu se prikazuje model oblikovanja nastave jedinice iz područja medijske kulture. Uzima se kao predmet istraživanja televizijska reklama. Iz nje se iščitavaju jezični oblici kojima je oblikovana te se donosi prijedlog kako bi se reklama i njezin jezik mogla inkorporirati kroz predmetno područje medijske kulture u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika - u višim razredima osnovne i kroz sve razrede srednjoškolskoga obrazovanja.

hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs

nije evidentirano

engleski

Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture

nije evidentirano

hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (3-4)

2006.

34-38

objavljeno

1846-0348

Povezanost rada

Filologija