Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije (CROSBI ID 712820)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Kudek Mirošević, Jasna ; Vuić, Božica ; Perković, Mihaela Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran et al. (ur.). Čakovec: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 85-96

Podaci o odgovornosti

Kudek Mirošević, Jasna ; Vuić, Božica ; Perković, Mihaela

hrvatski

Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije

Suvremena istraživanja pokazuju da je kod 5 – 8 % djece predškolske dobi prisutno kašnjenje govora ili poremećaji koji mogu biti povezani s kasnijim učenjem, socioemocionalnim teškoćama ili s problemima u ponašanju. Djeca kod koje su se teškoće u govoru i jeziku očitovale u dobi od 5 godina imaju veći rizik u daljnjem jezičnom razvoju, svladavanju vještina pismenosti i poteškoća tijekom obrazovanja. Cilj je istraživanja, prikazanoga u ovome radu, ustanoviti ulogu odgojitelja u praćenju i planiranju individualnoga rada s djecom kao i u suradnji s roditeljima i stručnim suradnicima. U istraživanju je sudjelovalo 100 odgojitelja s područja Republike Hrvatske koji su ispunili online upitnik posebno konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati pokazuju da su odgojitelji svjesni važnosti uloge o inkluziji djece s poremećajima jezično-govorno-glasovne komunikacije, ali nedovoljno provode individualizirani oblik rada s njima, kao i radionice sa svrhom njihova uključivanja i povezivanja s vršnjacima. Rezultati upućuju na važnost cjeloživotnoga usavršavanja odgojitelja kako bi se sustavno planirala i provodila inkluzija djece s teškoćama.

odgojno-obrazovna inkluzija ; odgojitelji ; suradnja ; teškoće jezično-govorne-glasovne komunikacije

nije evidentirano

engleski

The role of pre-school educators working with children with speech, language and communication difficulties

nije evidentirano

educational inclusion, preschool educators, collaboration, speech, language and communication difficulties

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-96.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti

Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav

Čakovec: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-76-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano