Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela (CROSBI ID 303087)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Pleša, Stela ; Dabo, Krešimir Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XI (2021), II; 417-435. doi: 10.7251/EMC2102417P

Podaci o odgovornosti

Pleša, Stela ; Dabo, Krešimir

hrvatski

Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela

Cilj je ovoga rada predstavljanje kompleksnog procesa brendiranja, odnosno prikazivanje okvira koncepta brendiranja na primjeru luksuznih hotela. Iako postoje nužni koraci koji se ne smiju izbjeći prilikom formiranja strategije razvoja brenda, poduzimanje svih navedenih koraka ne podrazumijeva kreiranje uspješnog i prepoznatljivog brenda na tržištu, ali mu svakako daje veću mogućnost da to postane. U ovomu je radu provedeno primarno kvalitativno istraživanje putem dubinskog intervjua koje je pokušalo pojasniti korake brendiranja na primjeru dva netipična primjera luksuznih hotela. Provedeno je i sekundarno istraživanje putem anketnog upitnika, koje je ispitivalo uspješnost procesa brendiranja izabranih hotela u široj javnosti kao i učinkovitost komunikacije hotela na internetskim stranicama i na društvenim mrežama. Anketa je također ispitivala percepciju javnosti o generalnim asocijacijama povezanim sa snažnim brendovima. Istraživanje je pokazalo da ispitanici preferiraju brendirane hotelske smještaje od onih nebrendiranih te da ispitanici prepoznaju karakteristike i prednosti luksuznih hotela. Tema brendiranja luksuznih hotela pruža daljnje istraživačke mogućnosti koje mogu značajno unaprijediti ovu specifičnu industriju, s obzirom na rast zanimanja za luksuznim hotelima. Ovaj je rad nastao u sklopu istraživanja za završni rad Stele Pleše na preddiplomskom studiju Turizma na Sveučilištu Vern'.

brendiranje ; luksuzni hoteli ; izgradnja brenda

nije evidentirano

engleski

Specifics of the branding and communication process of luxury hotels

nije evidentirano

branding ; luxury hotels ; brand creation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XI (II)

2021.

417-435

objavljeno

2232-8823

2232-9633

10.7251/EMC2102417P

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice