Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela (CROSBI ID 303087)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pleša, Stela ; Dabo, Krešimir
hrvatski
Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela
Cilj je ovoga rada predstavljanje kompleksnog procesa brendiranja, odnosno prikazivanje okvira koncepta brendiranja na primjeru luksuznih hotela. Iako postoje nužni koraci koji se ne smiju izbjeći prilikom formiranja strategije razvoja brenda, poduzimanje svih navedenih koraka ne podrazumijeva kreiranje uspješnog i prepoznatljivog brenda na tržištu, ali mu svakako daje veću mogućnost da to postane. U ovomu je radu provedeno primarno kvalitativno istraživanje putem dubinskog intervjua koje je pokušalo pojasniti korake brendiranja na primjeru dva netipična primjera luksuznih hotela. Provedeno je i sekundarno istraživanje putem anketnog upitnika, koje je ispitivalo uspješnost procesa brendiranja izabranih hotela u široj javnosti kao i učinkovitost komunikacije hotela na internetskim stranicama i na društvenim mrežama. Anketa je također ispitivala percepciju javnosti o generalnim asocijacijama povezanim sa snažnim brendovima. Istraživanje je pokazalo da ispitanici preferiraju brendirane hotelske smještaje od onih nebrendiranih te da ispitanici prepoznaju karakteristike i prednosti luksuznih hotela. Tema brendiranja luksuznih hotela pruža daljnje istraživačke mogućnosti koje mogu značajno unaprijediti ovu specifičnu industriju, s obzirom na rast zanimanja za luksuznim hotelima. Ovaj je rad nastao u sklopu istraživanja za završni rad Stele Pleše na preddiplomskom studiju Turizma na Sveučilištu Vern'.
brendiranje ; luksuzni hoteli ; izgradnja brenda
nije evidentirano
engleski
Specifics of the branding and communication process of luxury hotels
nije evidentirano
branding ; luxury hotels ; brand creation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XI (II)
2021.
417-435
objavljeno
2232-8823
2232-9633
10.7251/EMC2102417P
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti