Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020. (CROSBI ID 446254)

Ocjenski rad | diplomski rad

Skočak, Nina Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020. / Vučković, Milica (mentor); Zagreb, Fakultet političkih znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Skočak, Nina

Vučković, Milica

hrvatski

Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020.

TikTok je jedna od najmlađih društvenih mreža nastala 2018. godine, koja unatoč svojem kratkom životnom vijeku broji više od milijardu aktivnih korisnika. Kao i većina ostalih društvenih mreža i TikTok je prepoznat kao odlična platforma za različite oblike marketinga, uključujući i politički marketing. Posebna prednost TikToka jest u tome što ima potencijal doći do velikog broja ljudi, a većina korisnika su osobe mlađe od 30 godina. Primarni cilj ovog rada je istražiti kojem kandidatu su korisnici TikToka bili naklonjeni za vrijeme američkih predsjedničkih izbora 2020. godine, koristeći kvantitativnu analizu sadržaja 100 najpopularnijih videa, pod hashtagom #election2020. Autorica zaključuje kako su TikTok korisnici iznimno negativno portretirali Donalda Trumpa te su podršku češće pružali Joe Bidenu. Uz to, analizom je utvrđeno kako je najveći broj videa bio humoristične prirode, a usprkos pretpostavkama, velik broj analiziranih videa bio je informativnog i dokumentarističkog sadržaja.

TikTok, američki izbori, politička komunikacija, društvene mreže, analiza sadržaja

nije evidentirano

engleski

Content analysis of the most viewed videos on the social media platform TikTok in the 2020 US presidential campaign

nije evidentirano

TikTok, US elections, political communication, social media networks, content analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

15.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet političkih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Politologija