Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020. (CROSBI ID 446254)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Skočak, Nina
Vučković, Milica
hrvatski
Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020.
TikTok je jedna od najmlađih društvenih mreža nastala 2018. godine, koja unatoč svojem kratkom životnom vijeku broji više od milijardu aktivnih korisnika. Kao i većina ostalih društvenih mreža i TikTok je prepoznat kao odlična platforma za različite oblike marketinga, uključujući i politički marketing. Posebna prednost TikToka jest u tome što ima potencijal doći do velikog broja ljudi, a većina korisnika su osobe mlađe od 30 godina. Primarni cilj ovog rada je istražiti kojem kandidatu su korisnici TikToka bili naklonjeni za vrijeme američkih predsjedničkih izbora 2020. godine, koristeći kvantitativnu analizu sadržaja 100 najpopularnijih videa, pod hashtagom #election2020. Autorica zaključuje kako su TikTok korisnici iznimno negativno portretirali Donalda Trumpa te su podršku češće pružali Joe Bidenu. Uz to, analizom je utvrđeno kako je najveći broj videa bio humoristične prirode, a usprkos pretpostavkama, velik broj analiziranih videa bio je informativnog i dokumentarističkog sadržaja.
TikTok, američki izbori, politička komunikacija, društvene mreže, analiza sadržaja
nije evidentirano
engleski
Content analysis of the most viewed videos on the social media platform TikTok in the 2020 US presidential campaign
nije evidentirano
TikTok, US elections, political communication, social media networks, content analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
15.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet političkih znanosti
Zagreb