Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020. (CROSBI ID 446253)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Marija
Vučković, Milica
hrvatski
Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020.
S obzirom na važnu ulogu televizijskog medija u prva dva desetljeća 21. stoljeća političke stranke su svoje kampanje velikim dijelom bazirale na televizijskom oglašavanju. Predizborni video spotovi u tome razdoblju bili su vrlo značajni element kampanje te oni ukazuju na cjelokupnu kampanju koju je stranka u pojedinom razdoblju vodila. Video oglasi su često i preslika političkih okolnosti u pojedinom razdoblju, kao i zoran prikaz tema koje važne u određenom periodu. U ovome radu istražujemo obilježja video spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima, njihove sličnosti i razlike u razdoblju od 2000. do 2020. godine. Rezultati provedene kvantitativne analize sadržaja na 37 prikupljenih spotova otkrivaju kako se spotovi HDZ-a i SDP-a razlikuju prije svega u odabiru različitih strategija i orijentacije video oglasa, a slični su pogledu korištenja emocija i personalizacije politike.
Predizborni video spot, kampanja, HDZ, SDP, politički marketing
nije evidentirano
engleski
Characteristics of pre-election ads by HDZ and SDP in parliamentary elections from 2000 to 2020
nije evidentirano
Pre-election video ads, campaign, HDZ, SDP, political marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
15.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet političkih znanosti
Zagreb