Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije (CROSBI ID 712780)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Podovac, Milena ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije // V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja / Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar (ur.). Pirot: Ugovorna okružna privredna komora Pirot, 2021. str. 499-512

Podaci o odgovornosti

Podovac, Milena ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran

nije evidentirano

Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije

Intenzivni razvoj savremene informacione tehnologije je u velikoj meri promenio način poslovanja preduzeća u hotelijerstvu i uslovio prelazak sa tradicionalnih na digitalna sredstva komunikacije sa ciljnim grupama korisnika usluga. Jedan od inovativnih načina komunikacije sa potencijalnim korisnicima usluga su društvene mreže, koje omogućavaju objavljivanje različitih sadržaja u okviru online zajednice. Sa druge strane, turisti sve češće koriste društvene medije kao što su Facebook i/ili Instagram prilikom prikupljanja informacija u procesu donošenja odluka o poseti određenoj destinaciji ili korišćenju usluga. U radu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja primene društvenih mreža u promociji ponude hotela u Republici Srbiji. Najznačajniji zaključci istraživanja su da društvene mreže predstavljaju izuzetno važna sredstva u promociji ponude hotela kao i da hoteli u Republici Srbiji najčešće koriste Facebook, Instagram Twitter i Trip Advisor. U radu su takođe definisana ograničenja i smernice za dalja istraživanja.

Promocija ; hotel ; društvene mreže ; Republika Srbija

nije evidentirano

engleski

Empirical research on the application of social networks in the promotion of the hotel offer of the Republic of Serbia

nije evidentirano

promotion ; hotel ; social media ; Republic of Serbia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

499-512.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja

Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar

Pirot: Ugovorna okružna privredna komora Pirot

978-86-900497-4-5

Podaci o skupu

V Međunarodna naučna konferencija: Regionalni razvoj i prekogranična saradnja

ostalo

04.12.2021-04.12.2021

Pirot, Srbija

Povezanost rada

Ekonomija