Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatska metodika geografije i edukacijska geografija u posljednjih pet desetljeća (CROSBI ID 303010)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Ivić, Ivan ; Vuk, Ružica Hrvatska metodika geografije i edukacijska geografija u posljednjih pet desetljeća // Hrvatski geografski glasnik, 83 (2021), 2; 103-132. doi: 10.21861/HGG.2021.83.02.05

Podaci o odgovornosti

Ivić, Ivan ; Vuk, Ružica

hrvatski

Hrvatska metodika geografije i edukacijska geografija u posljednjih pet desetljeća

Metodika geografije razmjerno je mlada znanstvena disciplina unutar znanstvenoga polja geografije koja tek u posljednjih nekoliko desetljeća doživljava svoju punu znanstvenu afirmaciju. U prvim desetljećima znanstvena produkcija bila je usmjerena na radove koji primarno problematiziraju nastavu geografije, ali daljnji razvoj discipline upućuje na tendencije izdvajanja edukacijske geografije kao zasebna znanstvenoga sklopa i grane unutar navedenoga polja. S obzirom na navedeno stvara se potreba rekapitulacije znanstvene produkcije i najvažnijih spoznaja ove geografske znanstvene discipline u posljednjih pedeset godina. Pregled znanstvenih i znanstveno-stručnih radova metodike geografije i edukacijske geografije upućuje na svojevrsnu tematsku i metodološku promjenu paradigme koja počinje zahvaćati teme i objekte istraživanja znatno šire od učionice i nastave geografije. Primjetna promjena prevladavajućega znanstvenog interesa s pitanja kurikuluma i organizacije nastave prema istraživanjima ljudskih potencijala, organizacije obrazovne funkcije u prostoru te postignuća učenika upućuje na kontinuiran i stabilan razvoj.

nastava geografije, metodika geografije, edukacijska geografija, kurikulum, hrvatska

nije evidentirano

engleski

Teaching methodology of geography and educational geography in Croatia over the last fifty years

nije evidentirano

geography teaching, teaching methodology of geography, educational geography, curriculum, Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

83 (2)

2021.

103-132

objavljeno

1331-5854

1848-6401

10.21861/HGG.2021.83.02.05

Povezanost rada

Geografija, Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost