Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveno odgovorno poslovanje i komuniciranje volontera u realnom i digitalnom međunarodnom okruženju (CROSBI ID 302988)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vidaček Hainš, Violeta Društveno odgovorno poslovanje i komuniciranje volontera u realnom i digitalnom međunarodnom okruženju // Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, 32 (2021), 95-119

Podaci o odgovornosti

Vidaček Hainš, Violeta

hrvatski

Društveno odgovorno poslovanje i komuniciranje volontera u realnom i digitalnom međunarodnom okruženju

Važnost društveno odgovornog poslovanja predstavlja izazov u lokalnom i međunarodnom okruženju. U radu je opisan primjer umrežavanja studenata i volontera u okviru međunarodne razmjene stipendista McNair TRIO programa iz SAD-a i studenata volontera iz Varaždina. Ciljevi međunarodne suradnje studenata iz Varaždina, Chicaga, Orlanda i Pittsburgha su poticanje profesionalnih i društvenih kompetencija komuniciranja u međunarodnom okruženju te podizanje svijesti o potrebama pojedinaca, pripadnika socijalno osjetljivih skupina kroz projekte volontiranja. Program suradnje sadrži komponentu društveno korisnog učenja, volontiranja, interkulturnog učenja i znanstveno- stručnu komponentu. Studenti se umrežavanju u međunarodne istraživačke timove i pripremaju projekte vezane uz uključivanje socijalno osjetljivih skupina (studenti s invaliditetom, nižeg socioekonomskog statusa, pripadnici nacionalnih manjina ...) u proces visokog obrazovanja. Komunikacija se odvija kontaktno i uz uporabu digitalnih tehnologija. Evaluacija kvalitete provedenih projekta napravljena je temeljem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja, prikupljene pozitivne povratne informacije. Stečena znanja i kompetencije mogu podići konkurentnost studenata prilikom budućeg zapošljavanja.

Volontiranje ; društveno korisno učenje ; međunarodna suradnja ; socijalno osjetljive skupine ; digitalne tehnologije

nije evidentirano

engleski

Corporate social responsibility and communication of volunteers in real and digital international environment

nije evidentirano

Volunteering ; service learning ; international collaboration ; social disadvantage groups ; digital technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

2021.

95-119

objavljeno

0352-9509

1848-7890

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice