Društveno odgovorno poslovanje i komuniciranje volontera u realnom i digitalnom međunarodnom okruženju (CROSBI ID 302988)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidaček Hainš, Violeta
hrvatski
Društveno odgovorno poslovanje i komuniciranje volontera u realnom i digitalnom međunarodnom okruženju
Važnost društveno odgovornog poslovanja predstavlja izazov u lokalnom i međunarodnom okruženju. U radu je opisan primjer umrežavanja studenata i volontera u okviru međunarodne razmjene stipendista McNair TRIO programa iz SAD-a i studenata volontera iz Varaždina. Ciljevi međunarodne suradnje studenata iz Varaždina, Chicaga, Orlanda i Pittsburgha su poticanje profesionalnih i društvenih kompetencija komuniciranja u međunarodnom okruženju te podizanje svijesti o potrebama pojedinaca, pripadnika socijalno osjetljivih skupina kroz projekte volontiranja. Program suradnje sadrži komponentu društveno korisnog učenja, volontiranja, interkulturnog učenja i znanstveno- stručnu komponentu. Studenti se umrežavanju u međunarodne istraživačke timove i pripremaju projekte vezane uz uključivanje socijalno osjetljivih skupina (studenti s invaliditetom, nižeg socioekonomskog statusa, pripadnici nacionalnih manjina ...) u proces visokog obrazovanja. Komunikacija se odvija kontaktno i uz uporabu digitalnih tehnologija. Evaluacija kvalitete provedenih projekta napravljena je temeljem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja, prikupljene pozitivne povratne informacije. Stečena znanja i kompetencije mogu podići konkurentnost studenata prilikom budućeg zapošljavanja.
Volontiranje ; društveno korisno učenje ; međunarodna suradnja ; socijalno osjetljive skupine ; digitalne tehnologije
nije evidentirano
engleski
Corporate social responsibility and communication of volunteers in real and digital international environment
nije evidentirano
Volunteering ; service learning ; international collaboration ; social disadvantage groups ; digital technology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti