Kreiranje poticajnog okruženja za učenje i kompetencije studenata (CROSBI ID 71602)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pejić Papak, Petra
hrvatski
Kreiranje poticajnog okruženja za učenje i kompetencije studenata
Suvremeni pristup učenju i podučavanju naglasak stavlja na aktivno učenje učenika, ostvarivanje ishoda učenja i produktivnu primjenu znanja. Učenje i poučavanje povezani su procesi u radu učitelja i aktivnih učenika u svim etapama nastavnog sata. Okruženje koje potiče učenje usmjereno je na spoznajni, emocionalni, društveni i tjelesni razvoja učenika te se prilagođava individualnim potrebama učenika. Od učitelja se očekuje da kreira poticajno okruženje primjenjujući različite metode i oblike suradničkog rada, istraživačke aktivnosti kojima potiče aktivno učenje učenika. Učitelji su kontinuirano pozvani na unapređivanje svojih profesionalnih kompetencija, stjecanje novih kompetencija, cjeloživotno učenje kako bi uspješno unapređivali nastavnu praksu. Potrebno je obrazovati učitelje da budu refleksivni praktičari koji preispituju svoj rad, promišljaju o vlastitim stavovima i rješenjima problema u praksi, a da pritom uvažavaju potrebe učenika i okruženja te se prilagođavaju njima. Anketnim su upitnikom istraženi stavovi studenata Učiteljskog studija (N= 131) o značaju kompetencija za učenje i poučavanje te o procjeni razine stečenih kompetencija tijekom studija za učenje i poučavanje. Dobiveni rezultati ukazuju na to da studenti pridaju velik značaj svim kompetencijama u području učenja i poučavanja, osobito prilagodbi pristupa, metoda i nastavnih strategija individualnim mogućnostima i interesima učenika, uvjetima za optimalan razvoj učenika uz poznavanje razvojnih karakteristika učenika.
okruženje za učenje, poučavanje, profesionalne kompetencije, studenti, učenje
nije evidentirano
engleski
Creating a Stimulating Environment for Learning and Students´Competencies
nije evidentirano
learning, teaching, learning environment, professional competencies, students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-29.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata
Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2021.
978-953-7917-36-4