Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreiranje poticajnog okruženja za učenje i kompetencije studenata (CROSBI ID 71602)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejić Papak, Petra Kreiranje poticajnog okruženja za učenje i kompetencije studenata // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 12-29

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra

hrvatski

Kreiranje poticajnog okruženja za učenje i kompetencije studenata

Suvremeni pristup učenju i podučavanju naglasak stavlja na aktivno učenje učenika, ostvarivanje ishoda učenja i produktivnu primjenu znanja. Učenje i poučavanje povezani su procesi u radu učitelja i aktivnih učenika u svim etapama nastavnog sata. Okruženje koje potiče učenje usmjereno je na spoznajni, emocionalni, društveni i tjelesni razvoja učenika te se prilagođava individualnim potrebama učenika. Od učitelja se očekuje da kreira poticajno okruženje primjenjujući različite metode i oblike suradničkog rada, istraživačke aktivnosti kojima potiče aktivno učenje učenika. Učitelji su kontinuirano pozvani na unapređivanje svojih profesionalnih kompetencija, stjecanje novih kompetencija, cjeloživotno učenje kako bi uspješno unapređivali nastavnu praksu. Potrebno je obrazovati učitelje da budu refleksivni praktičari koji preispituju svoj rad, promišljaju o vlastitim stavovima i rješenjima problema u praksi, a da pritom uvažavaju potrebe učenika i okruženja te se prilagođavaju njima. Anketnim su upitnikom istraženi stavovi studenata Učiteljskog studija (N= 131) o značaju kompetencija za učenje i poučavanje te o procjeni razine stečenih kompetencija tijekom studija za učenje i poučavanje. Dobiveni rezultati ukazuju na to da studenti pridaju velik značaj svim kompetencijama u području učenja i poučavanja, osobito prilagodbi pristupa, metoda i nastavnih strategija individualnim mogućnostima i interesima učenika, uvjetima za optimalan razvoj učenika uz poznavanje razvojnih karakteristika učenika.

okruženje za učenje, poučavanje, profesionalne kompetencije, studenti, učenje

nije evidentirano

engleski

Creating a Stimulating Environment for Learning and Students´Competencies

nije evidentirano

learning, teaching, learning environment, professional competencies, students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-29.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata

Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2021.

978-953-7917-36-4

Povezanost rada

Pedagogija