Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Spotify streaming platforma: paradigma postmodernog menadžerskog modela (CROSBI ID 302975)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Lozić, Joško ; Fotova Čiković, Katerina ; Vuković, Dijana Spotify streaming platforma: paradigma postmodernog menadžerskog modela // Zbornik sveučilišta Libertas, 6 (2021), 6; 67-89

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško ; Fotova Čiković, Katerina ; Vuković, Dijana

hrvatski

Spotify streaming platforma: paradigma postmodernog menadžerskog modela

Cilj je ovoga rada ukazati na promjene koje su zahvatile glazbenu industriju pod utjecajem digitalne transformacije proizvodnog i distribucijskog procesa. Digitalizacija proizvodnog procesa promijenila je način ostvarivanja prihoda u svim vrstama industrija te je izazivala dramatične promjene u načinu upravljanja. Glazbena industrija, kao segment medijske industrije, potpuno je promijenila način distribucije glazbenih sadržaja. Digitalizacijom proizvodnog procesa, stvoreni su uvjeti za distribuciju glazbenih brojeva izvan klasičnih brick and-mortar prodavaonica gramofonskih ploča. Klasični model proizvodnje i distribucije fizičkih proizvoda, zamijenjen je pretplatom na streaming platformu. Glazbena streaming platforma Spotify predvodnik je nove menadžerske paradigme u distribuciji i konzumaciji glazbenog sadržaja. Distribucija glazbenih sadržaja u modelu pretplate na streaming platformu bio je temelj na kojem se razvio pojam spotifikacija, koji označava distribuciju sadržaja na streaming platformama.

ekonomija platformi ; Spotify ; spotifikacija ; streaming platforma

nije evidentirano

engleski

Spotify streaming platform: the paradigm of the postmodern managerial model

nije evidentirano

platform economy ; Spotify ; spotification ; streaming platform

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (6)

2021.

67-89

objavljeno

2584-5055

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice