Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u Hrvatskoj (CROSBI ID 712701)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihanović Ijevljev, Šimun ; Tafra Vlahović, Majda
hrvatski
Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u Hrvatskoj
Rad se bavi pitanjem uspješnog upravljanja kriznim odnosima s javnošću u okolnostima globalne pandemije uzrokovane COVID-19 virusom. Na primjeru društveno odgovorne kampanje cijepljenja, koju u Hrvatskoj provodi Hrvatski zavod za javno zdravstvo, autori analiziraju komunikacijske pogreške i potencijale „modela uspostave povjerenja“ i primjene „nudge“ teorije u kontekstu upravljanja krizom s naglaskom na slabije procijepljenu mlađu populaciju. Dvosmjerna simetrična komunikacija kao idealan model uspostave odnosa (i povjerenja) između organizacije i njenih javnosti, polazišna je pretpostavka za provedbu uspješne društveno odgovorne kampanje. Kvantitativnom metodom anketnog upitnika provedenog na uzorku od XY studenata Sveučilišta Sjever i Sveučilišta u Dubrovniku, istražena je korelacija između načina na koji je ova kampanja krizno komunicirana javnosti te stavova mladih o temi cijepljenja. Rezultati istraživanja ukazuju na nepripremljenost u upravljanju događajima te brojne nedostatke u pripremi društveno odgovorne krizne kampanje.
Upravljanje odnosima s javnošću ; krizno komuniciranje ; upravljanje krizom ; COVID-19
nije evidentirano
engleski
Communication Aspects of vaccination cmapaign in the Republic of Croatia
This paper examines public crisis management within the context of a global pandemic caused by COVID-19 virus. Through the example of vaccination communication campaign, conducted in Croatia by the Croatian Institute of Public Health, the authors analyze communication errors and potentials of the “building belief model”, as well as the application of the “nudge theory“ with an emphasis on the less vaccinated younger population. The two-way symmetrical communication, as a normative model of establishing relationships between the organization and its publics, is the basis for a successful communication campaign. Using a quantitative method of a questionnaire survey on a descriptive level conducted on an intentional sample of 80 students from the University North and the University of Dubrovnik, this paper explores the correlation between the ways in which this campaign was communicated to the public and the attitudes of young people regarding vaccination. Research results indicate lack of readyness in event management in crisis situation and numerous shortcomings in the preparation of communication campaign
Public relations management ; crisis communication ; crisis management ; COVID 19
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-87.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. studenoga 2021. Zbornik radova 3.
Korpivnica: Sveučilište Sjever
2718-6008
Podaci o skupu
Međunarodna doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije
predavanje
27.11.2021-27.11.2021
Koprivnica, Hrvatska