Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u Hrvatskoj (CROSBI ID 712701)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mihanović Ijevljev, Šimun ; Tafra Vlahović, Majda Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u Hrvatskoj // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. studenoga 2021. Zbornik radova 3.. Korpivnica: Sveučilište Sjever, 2022. str. 67-87

Podaci o odgovornosti

Mihanović Ijevljev, Šimun ; Tafra Vlahović, Majda

hrvatski

Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u Hrvatskoj

Rad se bavi pitanjem uspješnog upravljanja kriznim odnosima s javnošću u okolnostima globalne pandemije uzrokovane COVID-19 virusom. Na primjeru društveno odgovorne kampanje cijepljenja, koju u Hrvatskoj provodi Hrvatski zavod za javno zdravstvo, autori analiziraju komunikacijske pogreške i potencijale „modela uspostave povjerenja“ i primjene „nudge“ teorije u kontekstu upravljanja krizom s naglaskom na slabije procijepljenu mlađu populaciju. Dvosmjerna simetrična komunikacija kao idealan model uspostave odnosa (i povjerenja) između organizacije i njenih javnosti, polazišna je pretpostavka za provedbu uspješne društveno odgovorne kampanje. Kvantitativnom metodom anketnog upitnika provedenog na uzorku od XY studenata Sveučilišta Sjever i Sveučilišta u Dubrovniku, istražena je korelacija između načina na koji je ova kampanja krizno komunicirana javnosti te stavova mladih o temi cijepljenja. Rezultati istraživanja ukazuju na nepripremljenost u upravljanju događajima te brojne nedostatke u pripremi društveno odgovorne krizne kampanje.

Upravljanje odnosima s javnošću ; krizno komuniciranje ; upravljanje krizom ; COVID-19

nije evidentirano

engleski

Communication Aspects of vaccination cmapaign in the Republic of Croatia

This paper examines public crisis management within the context of a global pandemic caused by COVID-19 virus. Through the example of vaccination communication campaign, conducted in Croatia by the Croatian Institute of Public Health, the authors analyze communication errors and potentials of the “building belief model”, as well as the application of the “nudge theory“ with an emphasis on the less vaccinated younger population. The two-way symmetrical communication, as a normative model of establishing relationships between the organization and its publics, is the basis for a successful communication campaign. Using a quantitative method of a questionnaire survey on a descriptive level conducted on an intentional sample of 80 students from the University North and the University of Dubrovnik, this paper explores the correlation between the ways in which this campaign was communicated to the public and the attitudes of young people regarding vaccination. Research results indicate lack of readyness in event management in crisis situation and numerous shortcomings in the preparation of communication campaign

Public relations management ; crisis communication ; crisis management ; COVID 19

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-87.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. studenoga 2021. Zbornik radova 3.

Korpivnica: Sveučilište Sjever

2718-6008

Podaci o skupu

Međunarodna doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije

predavanje

27.11.2021-27.11.2021

Koprivnica, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti