Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe (CROSBI ID 446197)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lacić, Dražen
Tafra-Vlahović, Majda
hrvatski
Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe
Komunikacija je nužna za funkcioniranje svakog društvenog sustava i organizacija. Stoga korporativno komuniciranje shvaćamo kao način promišljanja kojim se obuhvaćaju sve komunikacijske aktivnosti unutar organizacije. Cilj rada je utvrditi kako je tvrtka Fortenova grupa komunicirala u uvjetima pandemije, s naglaskom na internu komunikaciju. Rezultati istraživanja dobiveni putem anketnog upitnika i otvorenih intervjua, potvrdili su ulogu i važnost korporativnog komuniciranja s naglaskom na internoj komunikaciji koju organizacija treba njegovati i usavršavati prema svojim zaposlenicima. Kvalitetna interna komunikacija rezultira i većom motivacijom zaposlenika, koja u konačnici i doprinosi boljoj uspješnosti cijele organizacije.
korporativne komunikacije ; pandemija ; tvrtka ; interna komunikacija
nije evidentirano
engleski
Fortenova group Corporate Communication in Pandemic
nije evidentirano
corporate communication ; pandemic ; company ; interna komunikacija
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
20.04.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Koprivnica