Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe (CROSBI ID 446197)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lacić, Dražen Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe / Tafra-Vlahović, Majda (mentor); Koprivnica, . 2021

Podaci o odgovornosti

Lacić, Dražen

Tafra-Vlahović, Majda

hrvatski

Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe

Komunikacija je nužna za funkcioniranje svakog društvenog sustava i organizacija. Stoga korporativno komuniciranje shvaćamo kao način promišljanja kojim se obuhvaćaju sve komunikacijske aktivnosti unutar organizacije. Cilj rada je utvrditi kako je tvrtka Fortenova grupa komunicirala u uvjetima pandemije, s naglaskom na internu komunikaciju. Rezultati istraživanja dobiveni putem anketnog upitnika i otvorenih intervjua, potvrdili su ulogu i važnost korporativnog komuniciranja s naglaskom na internoj komunikaciji koju organizacija treba njegovati i usavršavati prema svojim zaposlenicima. Kvalitetna interna komunikacija rezultira i većom motivacijom zaposlenika, koja u konačnici i doprinosi boljoj uspješnosti cijele organizacije.

korporativne komunikacije ; pandemija ; tvrtka ; interna komunikacija

nije evidentirano

engleski

Fortenova group Corporate Communication in Pandemic

nije evidentirano

corporate communication ; pandemic ; company ; interna komunikacija

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

20.04.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Koprivnica

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti