Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1167477

Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije


Sarajlić, Halida
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije // Market-Tržište, 19 (2007), 2; 241-255 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1167477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije

Autori
Sarajlić, Halida

Izvornik
Market-Tržište (1849-1383) 19 (2007), 2; 241-255

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marketing ; politički marketing ; negativno komparativno oglašavanje

Sažetak
Stjecanjem političke moći pojedinci i stranke ne stječu samo moć utjecaja na oblikovanje političkog nego i cjelokupnog života javnosti. Ubrzan razvoj medija masovnog komuniciranja doprinio je i razvoju različitih sredstava i tehnika političkog marketinga. Takav razvoj ujedno zahtijeva prilagodbu političkih kampanja i programa od kojih na plodno tlo nailaze samo one prilagođene novom komunikacijskom okružju. Marketing u službi politike, te posebice negativno komparativno oglašavanje, koje je sve prisutnije i intenzivnije u političkim kampanjama, povlače za sobom i niz etičkih pitanja kao i pitanja je li takvo oglašavanje u politici učinkovito i do koje mjere, te koje su njegove posljedice. Cilj je rada pokušati prikazati osnovne značajke političkog marketinga, učinkovitost metoda i tehnika korištenih za vrijeme predizbornih kampanja i njihove posljedice te osnovne razlike između političkog marketinga i marketinga na tržištu proizvoda i usluga. Poseban naglasak bit će na prikazu političkog marketinga u Velikoj Britaniji, koja ima izrazito dugu tradiciju korištenja marketinških metoda i tehnika u političkom nadmetanju. Isto tako, potezi političara i stranaka iz Velike Britanije zasigurno mogu biti dobra polazna točka za oblikovanje optimalne političke strategije i u drugim zemljama, pri čemu treba uvažavati specifičnosti svakog pojedinog okružja. Za potrebe izrade rada korištena je metoda istraživanja za stolom, a svi podaci prikupljeni su iz sekundarnih izvora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Halida Sarajlić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sarajlić, Halida
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije // Market-Tržište, 19 (2007), 2; 241-255 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Sarajlić, H. (2007) Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije. Market-Tržište, 19 (2), 241-255.
@article{article, author = {Sarajli\'{c}, Halida}, year = {2007}, pages = {241-255}, keywords = {marketing, politi\v{c}ki marketing, negativno komparativno ogla\v{s}avanje}, journal = {Market-Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1849-1383}, title = {Marketin\v{s}ke kampanje u politici – iskustva Velike Britanije}, keyword = {marketing, politi\v{c}ki marketing, negativno komparativno ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Sarajli\'{c}, Halida}, year = {2007}, pages = {241-255}, keywords = {marketing, politi\v{c}ki marketing, negativno komparativno ogla\v{s}avanje}, journal = {Market-Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1849-1383}, title = {Marketin\v{s}ke kampanje u politici – iskustva Velike Britanije}, keyword = {marketing, politi\v{c}ki marketing, negativno komparativno ogla\v{s}avanje} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font