Pregled bibliografske jedinice broj: 1167477
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije // Market-Tržište, 19 (2007), 2; 241-255 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1167477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike
Britanije
Autori
Sarajlić, Halida
Izvornik
Market-Tržište (1849-1383) 19
(2007), 2;
241-255
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marketing ; politički marketing ; negativno komparativno oglašavanje
Sažetak
Stjecanjem političke moći pojedinci i stranke ne stječu samo moć utjecaja na oblikovanje političkog nego i cjelokupnog života javnosti. Ubrzan razvoj medija masovnog komuniciranja doprinio je i razvoju različitih sredstava i tehnika političkog marketinga. Takav razvoj ujedno zahtijeva prilagodbu političkih kampanja i programa od kojih na plodno tlo nailaze samo one prilagođene novom komunikacijskom okružju. Marketing u službi politike, te posebice negativno komparativno oglašavanje, koje je sve prisutnije i intenzivnije u političkim kampanjama, povlače za sobom i niz etičkih pitanja kao i pitanja je li takvo oglašavanje u politici učinkovito i do koje mjere, te koje su njegove posljedice. Cilj je rada pokušati prikazati osnovne značajke političkog marketinga, učinkovitost metoda i tehnika korištenih za vrijeme predizbornih kampanja i njihove posljedice te osnovne razlike između političkog marketinga i marketinga na tržištu proizvoda i usluga. Poseban naglasak bit će na prikazu političkog marketinga u Velikoj Britaniji, koja ima izrazito dugu tradiciju korištenja marketinških metoda i tehnika u političkom nadmetanju. Isto tako, potezi političara i stranaka iz Velike Britanije zasigurno mogu biti dobra polazna točka za oblikovanje optimalne političke strategije i u drugim zemljama, pri čemu treba uvažavati specifičnosti svakog pojedinog okružja. Za potrebe izrade rada korištena je metoda istraživanja za stolom, a svi podaci prikupljeni su iz sekundarnih izvora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)