eNASTAVA: NUŽNOST HOLISTIČKOG PRISTUPA (CROSBI ID 712612)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pogarcic, Ivan ; Seturidze, Rusudan ; Davidović, Vlatka
hrvatski
eNASTAVA: NUŽNOST HOLISTIČKOG PRISTUPA
Potreba za obrazovanjem je neupitna i nužna. Pravi razlozi i povodi za obrazovanjem su stvar pojedinca. Najčešće su posljedica potreba pojedinca. Te su potrebe posljedica različitih okolnosti u kojima pojedinac živi i/ili radi. Proces obrazovanja je, u organizacijskom i operativnom smislu najčešće postavljen institucijski. Institucije su, uobičajeno u nadležnosti države ili resornog ministarstva. Premda ne u potpunosti, ako se uzmu u obzir privatne institucije. Dio koji nije ovisan o vlasniku je plan i program obrazovanja. Plan i program obrazovanja su određeni potrebama učesnika u obrazovanju i ciljevima koji se postave prilikom organizacije i planiranja izvedbe. Operativna izvedba je, uvjetno rečeno, druga etapa obrazovanja. Kako, kada, gdje i s čime će se realizirati nastava ovisit će o mnogo faktora. Povijesno taj je proces oblikovan i modificiran bez posebnih, drastičnih ili radikalnih zaokreta. Naravno da se ideološki okviri trebaju izuzeti. Ipak, neočekivane okolnosti mogu nametnuti specifične okolnosti realizacije obrazovanja. Obrazovanje izravno, premda ne i izrijekom, pretpostavlja puninu zdravstvenih okolnosti. Bolest, a pogotovo pandemija, nametnut će posebne okolnosti za realizaciju obrazovanja. Radom se pokušava pokazati u kojoj je mjeri online nastava imperativ i prevalentni oblik izvedbe obrazovnih procesa, kada, gdje i kako.
obrazovanje, eObrazovanje, pandemija, holizam, kurikulum
nije evidentirano
engleski
e-TEACHING: THE NECESSITY OF A HOLISTIC APPROACH
nije evidentirano
education, eEducation, pandemic, holism, curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
156-167.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2021
predavanje
09.06.2021-10.06.2021
Zagreb, Hrvatska