Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata (CROSBI ID 21304)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata / Petra Pejić Papak, Darjo Zuljan, Lidija Vujičić (ur.) Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021

Podaci o odgovornosti

Petra Pejić Papak, Darjo Zuljan, Lidija Vujičić

hrvatski

Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata

Oblikovanje poticajnog okruženja za učenje predstavlja izazov za odgajatelje, učitelje, školu i obrazovnu politiku, ali i studente buduće odgajatelje i učitelje. Autori su se u monografiji usmjerili na elemente oblikovanja poticajnog okruženja za učenje, sustavno prikazali didaktička načela i pridali značaj razvoju kompetencija studenata budućih odgajatelja i učitelja u stvaranju takvog okruženja. Opisani su koraci u sustavnom prikupljanju dokumentacije koja omogućuje promatranje i bolje razumijevanje akcija djeteta, a time i osiguranje kvalitetnije podrške njegovu razvoju uz refleksiju prakse kako bi se unaprjeđivao proces učenja i poučavanja. Prikazane su aktivnosti stjecanje kompetencija studenata kroz pripremu i izvedbu projektnih aktivnosti u praksi. U tom procesu neophodno je uvažavati i poznavati poimanja, stavove i uvjerenja studenata, uz sustavno vođenje studenata kako u spoznavanju ključnih didaktičkih pojmova, ali i stjecanju praktičnih vještina poučavanja.

okruženje za učenje ; didaktička načela ; dokumentiranje procesa ; studenti ; refleksija

nije evidentirano

engleski

Stimulating Environment for Learning and Teaching: Developing Students Competencies

nije evidentirano

learning environment ; didactic principles ; documenting ; students ; reflection

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2021.

978-953-7917-36-4

192

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija