Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata (CROSBI ID 21304)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Petra Pejić Papak, Darjo Zuljan, Lidija Vujičić
hrvatski
Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata
Oblikovanje poticajnog okruženja za učenje predstavlja izazov za odgajatelje, učitelje, školu i obrazovnu politiku, ali i studente buduće odgajatelje i učitelje. Autori su se u monografiji usmjerili na elemente oblikovanja poticajnog okruženja za učenje, sustavno prikazali didaktička načela i pridali značaj razvoju kompetencija studenata budućih odgajatelja i učitelja u stvaranju takvog okruženja. Opisani su koraci u sustavnom prikupljanju dokumentacije koja omogućuje promatranje i bolje razumijevanje akcija djeteta, a time i osiguranje kvalitetnije podrške njegovu razvoju uz refleksiju prakse kako bi se unaprjeđivao proces učenja i poučavanja. Prikazane su aktivnosti stjecanje kompetencija studenata kroz pripremu i izvedbu projektnih aktivnosti u praksi. U tom procesu neophodno je uvažavati i poznavati poimanja, stavove i uvjerenja studenata, uz sustavno vođenje studenata kako u spoznavanju ključnih didaktičkih pojmova, ali i stjecanju praktičnih vještina poučavanja.
okruženje za učenje ; didaktička načela ; dokumentiranje procesa ; studenti ; refleksija
nije evidentirano
engleski
Stimulating Environment for Learning and Teaching: Developing Students Competencies
nije evidentirano
learning environment ; didactic principles ; documenting ; students ; reflection
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2021.
978-953-7917-36-4
192
objavljeno