Doživljaj boje i njena funkcionalna uloga (CROSBI ID 712507)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kulčar, Rahela
hrvatski
Doživljaj boje i njena funkcionalna uloga
Boja ima moć privući našu pozornost, pobuditi naše emocije i potaknuti nas na djelovanje. Uloga boje vrlo je često odlučujući faktor pri izboru nekog proizvoda te je kao snažan oblik komunikacije nezamjenjiva. Na doživljaj boje bitno utječe rasvjeta i okolne boje koje su uz onu koju promatramo. Dobro poznavanje tih faktora utjecaja može nam pomoći kako bi te utjecaje iskoristili na što bolji način, ali i izbjegli njihove neželjene utjecaje. Dizajneri su u stalnoj potrazi da naprave nešto spektakularno i inovativno što bi moglo privući pozornost kupaca. Ta inovativnost nezamisliva je bez vizualnog identiteta koji se mora razlikovati od ostalih. Boje koje se mijenjaju pod utjecajem vanjskih podražaja od sve su veće važnosti u grafičkoj tehnologiji i dizajnu. Oni proizvodu daju veću zaštitu, dekorativnost, dodatnu funkcionalnost, nove specifične karakteristike korištenja i sa tim veliku dodatnu tržišnu vrijednost. Kromogeni materijali su vrlo učinkoviti i upotrebljivi, daju mogućnost brze vizualne ocjene i za kontrolu i provjeru ne zahtijevaju dodatnu opremu. Takvi materijali od velikog su interesa i za umjetnike i dizajnere koji su u konstantnoj potrazi za novim mogućnostima razvoja novih smjerova kreativnog dizajna.
boja, komunikacija, rasvjeta, kromogeni materijali
nije evidentirano
engleski
Color perception and its functional role
nije evidentirano
color, communication, light source, chromogenic materials
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
BEST Design Days
pozvano predavanje
03.05.2021-07.05.2021
Zagreb, Hrvatska