Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Film kao promotivni alat država (CROSBI ID 71509)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo Film kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.). Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624

Podaci o odgovornosti

Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo

hrvatski

Film kao promotivni alat država

Igrani film, osim što ima umjetničku vrijednost, vrlo često služi i kao snažno promotivno sredstvo, kroz koje redatelji i producenti, svjesno ili nesvjesno, pridonose promociji određenih vrijednosti, ideja, ljudi, naroda ili država. Zahvaljujući popularnosti i komunikacijskim dosezima tog vida masovne kulture, države nerijetko koriste igrani film kao alat javne diplomacije i promocije vlastite zemlje, kroz koji nastoje poboljšati imidž vlastite države ili naroda. Autori analiziraju pristupe, strategije i učinke na tom polju, donoseći globalna i hrvatska iskustva.

promocija, država, turizam, film, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Film as a country promotional tool

nije evidentirano

promotion, country, tourism,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

613-624.

objavljeno

Podaci o knjizi

Skoko, Božo

Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays

2021.

978-953-8289-40-8

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti