Film kao promotivni alat država (CROSBI ID 71509)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo
hrvatski
Film kao promotivni alat država
Igrani film, osim što ima umjetničku vrijednost, vrlo često služi i kao snažno promotivno sredstvo, kroz koje redatelji i producenti, svjesno ili nesvjesno, pridonose promociji određenih vrijednosti, ideja, ljudi, naroda ili država. Zahvaljujući popularnosti i komunikacijskim dosezima tog vida masovne kulture, države nerijetko koriste igrani film kao alat javne diplomacije i promocije vlastite zemlje, kroz koji nastoje poboljšati imidž vlastite države ili naroda. Autori analiziraju pristupe, strategije i učinke na tom polju, donoseći globalna i hrvatska iskustva.
promocija, država, turizam, film, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Film as a country promotional tool
nije evidentirano
promotion, country, tourism,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
613-624.
objavljeno
Podaci o knjizi
Skoko, Božo
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays
2021.
978-953-8289-40-8