Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću (CROSBI ID 21288)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Skoko, Božo Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću

Knjiga se bavi ulogom države kao komunikacijskog subjekta u međunarodnim odnosima te teorijski i praktično analizira ključne oblike strateškog komuniciranja država – javnu diplomaciju, nacionalno brendiranje i međunarodne odnose s javnošću. Obuhvaća ključne pristupe ovom fenomenu te komunikacijske strategije i alate, kojima se koriste države u međunarodnim odnosima, odnosno u upravljanju vlastitim identitetom i imidžom, te reputacijom. Koncept zemlje podrijetla ; meka moć ; nacionalni identitet i imidž ; interkulturna komunikacija ; javna, gospodarska i kulturna diplomacija ; međunarodni odnosi s javnošću ; globalni mediji ; nacionalno brendiranje ; nositelji strateškog komuniciranja država ; uloga kulture, kreativne industrije, turizma, sporta, načina života, lidera i gastronomije u promociji država te razvoj hrvatske javne diplomacije – samo su neke od tema kojima se bavi ova knjiga. Uz bogat pregled teorijskih pristupa i koncepata, originalan vlastiti doprinos autora u razumijevanju tog fenomena i kreiranju novog modela upravljanja nacionalnim identitetom i imidžom u svrhu postizanja međunarodnog ugleda, knjiga donosi i studije slučaja te primjere dobre prakse iz cijelog svijeta, kao i priloge vodećih hrvatskih i svjetskih stručnjaka, koji pišu o primjeni strateškog komuniciranja u praksi. Sve to ovaj sveučilišni udžbenik čini cjelovitim, nezaobilaznim i jedinstvenim u razumijevanju i primjeni strateškog komuniciranja država. A valja naglasiti kako je ovo je prvi udžbenik posvećen fenomenu država kao komunikatora u međunarodnim odnosima, odnosno strateškom komuniciranju država, u ovom dijelu Europe, a po pristupu i načinu prezentacije sadržaja jedinstven je i u globalnim okvirima. Knjiga je koncipirana kroz osam poglavlja, odnosno dva sveska. Prvih šest (objedinjenih u prvom svesku) autorska su poglavlja, posvećena novoj ulozi države kao brenda u globalnom okruženju, interkulturnoj komunikaciji, javnoj diplomaciji, brendiranju država i nacija, primjeni međunarodnih odnosa s javnošću, te strateškom komuniciranju država u praksi. Poglavlja uz bogat teorijski pregled, donose i mnoštvo primjera, korisnih priloga i eseja globalnih stručnjaka. Posljednja dva poglavlja, koja se nalaze u drugom (uredničkom) dijelu knjige donose priloge gostujućih autora, vodećih hrvatskih znanstvenika i stručnjaka za pojedina područja komuniciranja i promocije država, odnosno hrvatsku javnu diplomaciju. Knjiga je uvrštena među znanstvene monografije Sveučilišta u Zagrebu.

strateško komuniciranje, javna diplomacija, nacionalno brendiranje, međunarodni odnosi s javnošću, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Strategic communication of states - public diplomacy, branding of states and nations, international public relations

nije evidentirano

strategic communication, public diplomacy, nation branding, international public relations, Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays

2021.

978-953-8289-40-8

854

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija