Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije (CROSBI ID 712438)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid ; Dabo, Krešimir Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije // MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija / Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin et al. (ur.). Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021. str. 270-287

Podaci o odgovornosti

Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid ; Dabo, Krešimir

hrvatski

Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije

U trenutku kada tržište doživljava turbulentne promjene uslijed pandemije koja je uvelike promijenila pravila i trendove funkcioniranja različitih sektora, transformacija se osobito odrazila na turizam. Uz sve adaptacijske procese koji zahtijevaju žurnu implementaciju u upravljanju turističkim doživljajem u destinaciji, jedan od ključnih aspekata uspješne prilagodbe novonastaloj situaciji naglasak je na primjeni novih modela interpretacije baštine i tradicijske kulture u procesu brendiranja lokacije. Kako bi se ključni dionici u turizmu mogli pripremiti za uporabu različitih tradicijskih elemenata u svrhu izbora pravilnog interpretiranja atrakcije, neophodno im je ponuditi i nova znanja u skladu sa novim trendovima ekonomije doživljaja i storytellinga. Ovaj rad bavi se analizom zadovoljstva polaznika prvog takvog neformalnog cjeloživotnog obrazovanja za interpretatore hrvatske tradicijske kulture u organizaciji Turističke zajednice Sisačko-moslavačke županije, a izvedbi i programskom rješenju Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays. Edukacija je okupila ključne dionike u turizmu Sisačko moslavačke županije kao polaznike programa, a predavački tim formiran je od stručnjaka i znanstvenika iz Instituta za etnologiju i folkloristiku, Etnografskog muzeja u Zagrebu, Ansambla narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado, Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu te Visoke škole Edward Bernays.

edukacija, turizam, tradicijska kultura, baština, upravljanje doživljajem, storytelling

nije evidentirano

engleski

The role and necessity of educating tourism professionals on the interpretation of traditional culture in branding the identity of the destination

nije evidentirano

education, tourism, traditional culture, heritage, experience management, storytelling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

270-287.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija

Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić, Kaselj, Marina ; Knežević, Danijel

Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU

978-953-6028-55-9

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Migracije i identitet: kultura, ekonomija i država

predavanje

19.05.2021-21.05.2021

Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti