Prevencija trgovanja ljudima kao medijska tema Hrvatskog Crvenog križa (CROSBI ID 712436)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Baranašić, Lada ; Dabo, Krešimir
hrvatski
Prevencija trgovanja ljudima kao medijska tema Hrvatskog Crvenog križa
Jedan od najosjetljivijih segmenata u radu neprofitnih organizacija su humanitarni projekti. To su projekti koji se prvenstveno baziraju na empatiji (oni projekti koji prikupljaju sredstva), ali i projekti koji se baziraju na podizanju svijesti o nekoj problematici u društvu. Oni iziskuju pomnu razradu svakog njihovog dijela kako bi projekt u javnosti bio transparentan i prihvaćen. Pri tome veliku ulogu ima komunikacija s medijima, koja nije uvijek jednostavna, a tom dijelu projekta mora se pružiti velika pažnja, jer će o medijskom izvještavanju ovisiti uspjeh projekta. Cilj rada bio je analizirati kako najveća neprofitna organizacija provodi svoje humanitarne projekte, kako komunicira s medijima te kako mediji utječu na percepciju javnosti o humanitarnim projektima, ali i o samoj organizaciji. Za primjer je odabran Hrvatski Crveni križ i projekt prevencije trgovanja ljudima.
mediji, neprofitne organizacije, odnosi s javnošću, odnosi s medijima, trgovanje ljudima
nije evidentirano
engleski
Prevention of human trafficking as a media topic of the Croatian Red Cross
nije evidentirano
media, non-profit organizations, public relations, media relations, human trafficking
nije evidentirano
Podaci o prilogu
181-199.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA. Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija.
Bašić, F. ; Akrap, A. ; Feletar, D. ; Perić, Kaselj, M. ; Knežević, D.
Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU
978-953-6028-55-9
Podaci o skupu
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Migracije i identitet: kultura, ekonomija i država
predavanje
19.05.2021-21.05.2021
Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska