Pedagoške kompetencije u kineziterapiji (CROSBI ID 712423)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lidija Petrinović ; Trošt Bobić, Tatjana ; Ciliga, Dubravka
hrvatski
Pedagoške kompetencije u kineziterapiji
Kompetencijski model u posljednjem desetljeću dominira u odgojno-obrazovnom sustavu s naglaskom na ishodima učenja. Pedagoška kompetencija opisuje kvalitetnu pedagošku izobrazbu i osposobljenost učitelja za odgojni i obrazovni rad koja se stiče pedagoškom izobrazbom i stalnim pedagoškim usavršavanjem. Kompetencije kineziterapeuta u školstvu obuhvaćaju primjenu kineziterapijskih postupaka u radu sa školskom djecom kojima su ustanovljeni razni oblici lošeg držanja unutar redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture te u radu s djecom s teškoćama u razvoju kako u redovnom sustavu školstva tako u specijaliziranim ustanovama za odgoj i obrazovanje djece oštećena zdravlja. Rad s djecom s teškoćama u razvoju zahtijeva dodatne specifične i pedagoške kompetencije i znanja učitelja i nastavnika. U sustavu školstva potrebno je učenicima osigurati dodatne sate za rad sa stručnjacima kineziterapeutima koji imaju potrebne kompetencije za unaprjeđenje psihofizičkog razvoja i zdravlja djece oštećena zdravlja.
cjeloživotno obrazovanje, terapijsko vježbanje, ishodi učenja
nije evidentirano
engleski
Pedagogical competencies in kinesitherapy
nije evidentirano
lifelong learning, therapeutic exercise, learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
70-78.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 29. Ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
Babić, V ; Trošt Bobić, T
Zagreb:
978-953-317-063-3
Podaci o skupu
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
pozvano predavanje
23.06.2021-26.06.2021
Zadar, Hrvatska