Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom (CROSBI ID 712394)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gajdić, Dušanka ; Marenčić, Dejan ; Pavičić, Gorana
hrvatski
Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom
Cilj rada je temeljem primarnog istraživanja provedenog na uzorku n = 250 potrošača na području sjeverozapadne Hrvatske, utvrditi percepcije i stavove potrošača o kvaliteti prehrambenih proizvoda u kratkim lancima opskrbe (KOL) te utjecaj na odluku o kupnji. Na temelju rezultata istraživanja, bez obzira na spol ili dob, kao glavna motivacija za kupnju poljoprivrednoprehrambenih proizvoda (PPP) ističu se zdravstvena ispravnost i svježina proizvoda. Kao najveću prednost kupnje PPP putem KOL ispitanici su istaknuli bolji okus proizvoda, a najvećim nedostatkom kupovine PPP putem KOL smatraju manju kontrolu kvalitete.
kratki lanci opskrbe ; motivi kupnje ; percepcije potrošača ; kvaliteta hrane
nije evidentirano
engleski
Influence of quality factors on consumer perception when making a purchase decision in short food supply chains
nije evidentirano
short supply chain ; buying motives ; consumer perception ; food quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
182-187.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings
Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2459-5543
Podaci o skupu
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma
predavanje
05.09.2021-10.09.2021
Vodice, Hrvatska