Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga festivala u brendiranju države (CROSBI ID 71465)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Hraste-Sočo, Iva Uloga festivala u brendiranju države // Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.). Zagreb : Sarajevo: Synopsis, 2021. str. 625-631

Podaci o odgovornosti

Hraste-Sočo, Iva

hrvatski

Uloga festivala u brendiranju države

Kao posebno učinkovito sredstvo koje je moguće koristiti u procesima brendiranja države, festivalska politika zanimljiva je zbog mogućnosti postizanja dodatnog vizibiliteta u smislu platforme za prezentiranje umjetnosti u međunarodnom okruženju. Kroz Salzburške svečane igre koje kulturu Austrije reprezentiraju na najvišoj razini, prikazat će se na koji se način može postići svjetski kredibilitet kroz nacionalnu kulturu te državu brendirati pomoću kulturnog segmenta.

festival, brendiranje države, kulturna diplomacija, kulturna politika

nije evidentirano

engleski

Role of Festivals in Nation Branding

nije evidentirano

Festival, Nation Branding, Cultural Diplomacy, Cultural Politics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

625-631.

objavljeno

Podaci o knjizi

Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva

Skoko, Božo

Zagreb : Sarajevo: Synopsis

2021.

978-953-8289-40-8

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Politologija, Znanost o umjetnosti