Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165929

Uloga festivala u brendiranju države


Hraste-Sočo, Iva
Uloga festivala u brendiranju države // Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb-Sarajevo: Synopsis, 2021. str. 625-631


CROSBI ID: 1165929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga festivala u brendiranju države
(Role of Festivals in Nation Branding)

Autori
Hraste-Sočo, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva

Urednik/ci
Skoko, Božo

Izdavač
Synopsis

Grad
Zagreb-Sarajevo

Godina
2021

Raspon stranica
625-631

ISBN
978-953-8289-40-8

Ključne riječi
festival, brendiranje države, kulturna diplomacija, kulturna politika
(Festival, Nation Branding, Cultural Diplomacy, Cultural Politics)

Sažetak
Kao posebno učinkovito sredstvo koje je moguće koristiti u procesima brendiranja države, festivalska politika zanimljiva je zbog mogućnosti postizanja dodatnog vizibiliteta u smislu platforme za prezentiranje umjetnosti u međunarodnom okruženju. Kroz Salzburške svečane igre koje kulturu Austrije reprezentiraju na najvišoj razini, prikazat će se na koji se način može postići svjetski kredibilitet kroz nacionalnu kulturu te državu brendirati pomoću kulturnog segmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Znanost o umjetnosti, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Hraste-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hraste-Sočo, Iva
Uloga festivala u brendiranju države // Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb-Sarajevo: Synopsis, 2021. str. 625-631
Hraste-Sočo, I. (2021) Uloga festivala u brendiranju države. U: Skoko, B. (ur.) Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva. Zagreb-Sarajevo, Synopsis, str. 625-631.
@inbook{inbook, author = {Hraste-So\v{c}o, Iva}, editor = {Skoko, B.}, year = {2021}, pages = {625-631}, keywords = {festival, brendiranje dr\v{z}ave, kulturna diplomacija, kulturna politika}, isbn = {978-953-8289-40-8}, title = {Uloga festivala u brendiranju dr\v{z}ave}, keyword = {festival, brendiranje dr\v{z}ave, kulturna diplomacija, kulturna politika}, publisher = {Synopsis}, publisherplace = {Zagreb-Sarajevo} }
@inbook{inbook, author = {Hraste-So\v{c}o, Iva}, editor = {Skoko, B.}, year = {2021}, pages = {625-631}, keywords = {Festival, Nation Branding, Cultural Diplomacy, Cultural Politics}, isbn = {978-953-8289-40-8}, title = {Role of Festivals in Nation Branding}, keyword = {Festival, Nation Branding, Cultural Diplomacy, Cultural Politics}, publisher = {Synopsis}, publisherplace = {Zagreb-Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font