Uloga festivala u brendiranju države (CROSBI ID 71465)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Hraste-Sočo, Iva
hrvatski
Uloga festivala u brendiranju države
Kao posebno učinkovito sredstvo koje je moguće koristiti u procesima brendiranja države, festivalska politika zanimljiva je zbog mogućnosti postizanja dodatnog vizibiliteta u smislu platforme za prezentiranje umjetnosti u međunarodnom okruženju. Kroz Salzburške svečane igre koje kulturu Austrije reprezentiraju na najvišoj razini, prikazat će se na koji se način može postići svjetski kredibilitet kroz nacionalnu kulturu te državu brendirati pomoću kulturnog segmenta.
festival, brendiranje države, kulturna diplomacija, kulturna politika
nije evidentirano
engleski
Role of Festivals in Nation Branding
nije evidentirano
Festival, Nation Branding, Cultural Diplomacy, Cultural Politics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
625-631.
objavljeno
Podaci o knjizi
Strateško komuniciranje država. Područja primjene - hrvatska iskustva
Skoko, Božo
Zagreb : Sarajevo: Synopsis
2021.
978-953-8289-40-8